Skip to main content

Beste team van KPN,

 

Een aantal weken geleden.

Een aantal weken grleden heb ik mijn verhuizing aan jullie doorgegeven. Voor vandaag was de monteurs afspraak gepland.

Echter,  Kreeg ik gisteren opeens een herinnering voor de qfspraak van aanstaande maandag. Na het checken of ik niet de verkeerde datum had genoteerd heb ik telefonisch contact met jullie gezocht.

Aan dit telefoongesprek heb ik een naar gevoel overgehouden. Met uw medewerker viel niet te praten.

Ik heb aangegeven dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Haar reactie was, Ik citeer ' 'Bol.com komt haar afsprsken toch ook weleens niet na'

Toen ik vroeg wat zij hier mee bedoelde beeindigde zij de verbinding.

Ik sta complex van wat hier is gebeurd. Een de afspraak is zonder enig overleg verplaatst en twee ik ben heel raar tewoord gestaan door uw medewerker.

Via deze weg wil ik jullie de kans geven om dit op te lossen. Zelf ga ik morgen (30 juli verhuizen) Ik verwacht dat er vandaag of morgen een monteur beschikbaar is om alles om te gooien.

Daarnaast verwacht ik binnen veertien dagen onderbouwing van wat uw collega bedoelde met 'Bol.com komt haar afspraken ook weleens niet na'

Voor mij is dit de laatste mogelijkheid om klant bij jullie te blijven. Ik ben zo naar en respectloos behandeld dat ik beteid ben om elders meer te betalen.

Ik hoop dat jullie deze gebeurtenis serieus nemen en dit spoedig oplossen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans Rakhorst 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Hans123456789655432 Dit verdient op zijn zachts uitgedrukt inderdaad geen schoonheidsprijs 😏

Maar wat bedoelt u met dat alles omgegooid moet worden en moet een monteur daar perse bij zijn? 


Goedenavond,

 

Dit verdiend zeker geen schoonheidsprijsje, maar wel nadere toelichting.

Met de boel omgooien bedoel ik de aansluiting in orde maken op mijn nieuwe adres.

Aangezien er een verzegelde glasvezel doos aanwezig was leek het mij niet verstandig om hier zelf aan te knutselen.

Inmiddels is de monteur geweest en heeft hij het kastje vervangen en het internet keurig geïnstalleerd.

Nu kunnen wij ons richten op hoe we de vertraging verder afwikkelen en de toch wel vreemde opmerking van uw collega.

Ik denk dat het voor beide partijen beter is om dit telefonisch door te spreken. 

Zouden jullie mij telefonisch willen benaderen om hier verder over te spreken?

Graag verneem ik van jullie


@Hans123456789655432 

In ieder geval fijn dat uw aansluiting in orde is gekomen.

Goedenavond,

 

Dit verdiend zeker geen schoonheidsprijsje, maar wel nadere toelichting.

Met de boel omgooien bedoel ik de aansluiting in orde maken op mijn nieuwe adres.

Aangezien er een verzegelde glasvezel doos aanwezig was leek het mij niet verstandig om hier zelf aan te knutselen.

Inmiddels is de monteur geweest en heeft hij het kastje vervangen en het internet keurig geïnstalleerd.

Nu kunnen wij ons richten op hoe we de vertraging verder afwikkelen en de toch wel vreemde opmerking van uw collega.

  • Voor de duidelijkheid, ik ben geen medewerker van KPN maar een klant en medegebruiker van dit forum waar klantenvragen beantwoord worden door andere klanten en moderators van KPN.

 

Ik denk dat het voor beide partijen beter is om dit telefonisch door te spreken. 

Zouden jullie mij telefonisch willen benaderen om hier verder over te spreken?

Graag verneem ik van jullie

 

Ik vrees dat KPN u hier niet over gaat bellen. U kunt altijd zelf contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402 of een klacht indienen Klacht indienen | KPN


Hoi @Hans123456789655432 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het gesprek zo'n nare indruk op jou maakte.

Is de aansluiting op jouw nieuwe adres ondertussen al actief?


Dag Erwin,

 

Inderdaad erg vervelend en naar mijn mening onnodig. Inmiddels is de aansluiting actief en werkt het naar behoren.

Ondertussen ben ik wel opzoek naar een andere aanbieder voor mijn televisie en internet omdat ik niet de indruk heb dat KPN deze situatie serieus neemt.


@Hans123456789655432 Ik wil je namens KPN excuses aanbieden. Ik betreur dat je zo raar te woord bent gestaan. Als jij je profiel invult en mij daarna hier een seintje geeft zal ik proberen om de betreffende collega te achterhalen en die feedback te geven. 


Dank voor je reactie Erwin. Mijn persoonsgegevens heb ik aangevuld in mijn account.

Mocht je meer nodig hebben fan hoor ik het graag.


Het lijkt er op dat het gesprek dat jij hebt gehad niet gelogd is.  Ik kan de collega dus onmogelijk achterhalen :-(  


Dat verbaasd mij, want de medewerker gaf aan een notitie te maken van het gesprek en dat daarom nog een keer bellen geen zin zou hebben.

Dit was overigens ook een opmerking waar totaal geen aanleiding voor was.

Zijn er toevallig geluidsopnames voor bijv., trainingsdoeleinden aanwezig? 

 

 

 

 

 

 


Helaas niet.  Ik heb geen manier om die persoon te achterhalen. 


Voor mij zit er niks anders op dan mijn lopende abonnementen bij jullie op te zeggen. 

Reden is dat de menselijke maat bij KPN ver te zoeken is en dat de bereikbaarheid een ramp is.

Ik baal ervan dat het voor mij onmogelijk is om echt duidelijk te maken wat hier aan de hand is en hoe zorgwekkend het handelen van uw collega is geweest 

Ik hoop oprecht dat de betreffende medewerker niet nog meer schade aan zal richten.