Skip to main content

 

Ik heb in de afgelopen weken meermaals contact gehad over een verkeerde rekening. Ik ben in oktober verhuisd en toen zijn er extra werkzaamheden uitgevoerd. In november zijn deze in rekening gebracht en ook betaald (€ 108,=). Op de factuur van januari zijn deze kosten weer opnieuw in rekening gebracht. Hierop heb ik contact gehad met klantenservice. Dit gesprek is uiterst onvriendelijk geweest. Kort samengevat moest ik het gewoon betalen en zou het een maand later gecorrigeerd worden. De medewerker zou een ticket aanmaken. Ik heb toen gezegd dat ik het bedrag moet zou betalen en het incasso zou terug boeken. De medewerker werd onvriendelijk en zei dat hij dan ook geen ticket zou aanmaken. Hierop vroeg ik de naam en die weigerde hij te geven. Uiteindelijk nadat ik even heel boos werd, verbrak jullie medewerker de verbinding. Uiterst onprofessioneel Immers. Aan jullie zijde is een fout gemaakt. Ik heb toen direct terug gebeld en een weer opnieuw kijk verhaal moeten doen. Deze medewerker begreep het verhaal helemaal. Vertelde mij dat ik het incasso gewoon kon intrekken en dan zelf € 67,50 ( de standaard abb kosten) moest overmaken onder vermelding van klantnummer en bood ook zelfs excuses aan het gedrag van de collega. Ze zou mij vervolgens mij na 3 dagen terug bellen om te kijken of het was gelukt met het incasso terug boeken etc. Dit heeft ze ook gedaan en daarmee was voor mij de zaak klaar. Op 26-01 krijg ik in eens een mail over een Bevestiging betaalafspraak en dat ik € 175,50 moet overmaken!

Ik heb daarop gelijk gebeld en weer het hele verhaal moeten uitleggen. Toen kreeg ik te horen dat wat mij verteld was helemaal niet kon en dat de medewerker en fout had gemaakt en dat ik alsnog moest betalen ( die voor iets wat dubbel gefactureerd is ) etc. Dus ik heb vervolgens weer mijn hele verhaal gedaan en gezegd dat ik niet betaal voor iets wat niet geleverd en wat ook niet mijn fout is. KPN moet dit intern maar oplossen. Na vervolgens weer eens langs in de wacht te hebben gestaan zeiden dat men een terug bel verzoek had aangemaakt om de zaak te bespreken. Vervolgens is het een week lang stil geweest. Op 8 feb heb ik zelf maar weer gebeld. Toen kreeg ik te horen dat ze mij iet konden bereiken en ze zouden een nieuw terug bel verzoek maken (nadat ik overigens voor de 4e keer het verhaal tot in de details moest uitleggen wat me echt me neus uitkomt ). Vandaag 11 februari heb ik zelf weer gebeld. Want ik was weer niet gebeld. Nadat ik voor de 5e keer het verhaal weer uitgelegd had, werd mij weer verteld dat ik dan toch maar het bedrag moet overmaken, en dat dat men het later ging crediteren. Hierop heb ik opnieuw aangegeven dit niet te doen.

Immers, het is overduidelijk dat er iets Dubbel gefactureerd wordt en de fout ligt bij KPN.

Wat nu als het bedrag op de factuur 1500 was. Wordt er dan ook zo klakkeloos mee omgegaan?

De medewerker heeft weer een ticket aangemaakt en ik zou binnen 10 Dagen terug gebeld worden met een oplossing.

Hoezo oplossing? Jullie moeten gewoon een credit factuur maken. Hoe moeilijk kan het zijn?

Ik ben al lang KPN lid en ik werkelijk zoiets als dit nog nooit meegemaakt.
Ik ben dan ook uiterst teleurgesteld in de huidige manier van omgaan met consumenten, en overweeg serieus al dan niet mijn abonnement op te zeggen.
 

Goed dat je hier het verhaal verteld.  Hier wordt je altijd goed geholpen maar het duurt ongeveer 5 dagen voor een moderator reageert.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


@HFMThijssen Welkom op het forum.

Wat een lastige situatie zeg, ik kan mij voorstellen teleurgesteld bent over de gang van zaken. Ik zie dat er ook een klacht is ingediend en dat deze klacht in behandeling is. 

Mijn collega heeft een aantal keren contact opgenomen maar dit kwam niet gelegen, is er wel een nieuwe afspraak gemaakt om opnieuw contact op te nemen? 

Zo niet dan hoor ik dit graag en ga ik uitzoeken wat ik kan doen om de situatie op te lossen. 


Hallo

 

Ik zou niet weten wie mij heeft geprobeerd te bereiken. Geen gemiste oproepen. 
Kortom ik ben bereikbaar.  Altijd 


@HFMThijssen Bedankt voor je reactie. 

Ik heb de collega die de klacht in behandeling heeft gesproken, morgen wordt de nieuwe factuur verwacht en kunnen we er weer meer over zeggen. 

Mijn collega zal morgen contact opnemen! 


Helaas. Gisteren wederom niks gehoord !!!!!!

KPN blijft keer op keer niet zijn afspraak nakomen. 
Ik wil graag mijn diensten opzeggen. 
Ga denk ik ook maar rechtsbijstand inschakelen. Mijn vertrouwen in KPN is echt nul geworden. 

 


@HFMThijssen Wat vervelend dat je weer niets gehoord hebt. Mijn collega had mij toegezegd contact op te nemen. 

Ik zie wel dat hij met de situatie bezig is geweest en de nieuwe factuur er inderdaad is, er wordt nu geprobeerd een verrekening plaats te laten vinden op deze facturen. 

Hierover is mijn collega in gesprek met de facturatie afdeling.

Ik kan mij voorstellen dat je niet tevreden bent en vind het jammer om te lezen dat dit een reden is om je diensten te beëindigen. 

Mocht je dit daadwerkelijk willen doen dan kan ik dit helaas niet voor je in orde maken, het handigste is om daarvoor even te bellen met 0800-0402.