Skip to main content

Wij hebben KPN alles in een.. wij hebben altijd al problemen ondervonden met de WIFI , continu valt de verbinding weg .. altijd weer router herstarten.. nieuw modem.. versterkers .. ander kanaal..aansluiten op het stopcontact .. weer bellen met de klantenservice .. weer opnieuw opstarten .. resetten.. “staat er echt niks in de buurt van het modem” .. monteur langs sturen kost geld als het niet aan kpn ligt! Ik ben altijd tevreden met de geboden oplossingen .. die werken dan weer een paar maanden en dan is het weer hetzelfde liedje! Altijd een trouwe klant geweest en nooit overwogen om elders de producten af te nemen .. maar nu begin ik toch echt te twijfelen.. wij betalen voor goedwerkende WiFi .. KPN stuurt nu weer een nieuw modem .. weer dagen slechte WiFi .. als het nu weer niks wordt dan hebben ze een ambassadeur minder.. 

Nee u betaald voor een goede verbinding tot en met het modem. Wi-Fi is nooit te garanderen. Maar waar gaat het mis? Met goede versterkers bekabeld aan het modem kan het niet fout gaan! U gebruikt toch niet dit soort dingen? 

 


De apparaten die op de WiFi aangesloten zijn werken een tijdje en dan valt de WiFi verbinding weer weg! 


Nee u betaald voor een goede verbinding tot en met het modem. Wi-Fi is nooit te garanderen. Maar waar gaat het mis? Met goede versterkers bekabeld aan het modem kan het niet fout gaan! U gebruikt toch niet dit soort dingen? 

 

Ja die gebruik ik wel op aanraden van KPN


De bron van heel ellende.  Rommel!! Vervang ze door een kabel en uw probleem is opgelost!!