Skip to main content

Voordat ik al een telefoonnummer gevonden had was ik al een kwartiertje verder maar uiteindelijk een nummer gevonden om de “klantenservice” te bellen.

Wachttijd 12 tot 15 minuten volgens het bandje, na 18 minuten wordt mijn verbinden verbroken door KPN >@>#!

Nogmaals geprobeerd nu al na 17 minuten het idee dat ik iemand aan de lijn krijg gooien ze me weer van de lijn af#!#!@

Mijn thuis verbinding (internet) is geblokkeerd maar de betalingen worden automatisch geïncasseerd dus hoezo betalingsachterstand??? De laatste betaling is gewoon afgeschreven, de servicetool heeft voor mij ook geen meerwaarde want deze zegt alleen dat ik de computer opnieuw moet opstarten voor een iDeal betaling wat ook nog niet eens werkt want er is geen link te zien en hoezo computer opstarten - wat een waanzin.

 

Nu alweer 13min aan de lijn, als het weer gebeurd mogen jullie het abo afsluiten, ga ik op zoek naar een andere provider

 


Hallo @hwg67, welkom! Wat ontzettend rot dat je ons zo moeilijk te pakken krijgt! Ik weet niet in hoeverre ik je kan helpen, maar ga het zeker proberen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Is je verbinding echt geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand of ben je geblokkeerd door onze afdeling Abuse? Daar zit een groot verschil in namelijk. Hopelijk komen we er samen snel uit.


Je bent absoluut niet alleen, heb namelijk ook uren aan de telefoon gezeten om mijn probleem met Digitenne op te lossen.

Meer dan een maand verder en nog steeds geen Digitenne heb ik besloten om mij niet langer als een klein kind te laten behandelen.

Alleen maar excuses en vervolgens niets doen.

Je klanten in de wacht zetten en plotseling wordt de verbinding verbroken…

Mijn advies ga naar een winkel van KPN daar kan men je niet negeren of in de wacht zetten.

Service bestaat allang niet meer bij KPN.


Het is niet wenselijk om nu in verschillende topics andere klanten naar de winkel te sturen, @Ka PN . Helemaal vanwege Corona is dat absoluut niet optimaal. Je mag van ons, maar ook van de telefonische klantenservice, wel normale hulp verwachten. Ook ik probeer zoveel mogelijk te doen voor iedereen. Jij hebt in jouw topic duidelijk aangegeven dat je er klaar mee bent, maar het is niet de bedoeling om in andere topics jouw onvrede te uiten op deze manier. 


Hallo @hwg67 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels opgehelderd? 


@Marcia_  Niet gediend van negatieve ervaringen?

Dat heeft Kpn aan zichzelf te danken, realiteit.

Ik spreek uit eigen ervaring en probeer de klanten van jullie naar de Kpn winkel te adviseren omdat dat bij mij het hele proces heeft versneld en uiteindelijk echt resultaat bracht.

Je kan er ook voor kiezen om uren aan de telefoon in de wacht te staan en allerlei desinformatie gevoerd te krijgen, verweten worden dat het aan jou ligt en dan volgen de excuses en meer excuses terwijl er niets wordt gedaan…