Skip to main content

Donderdag aan de telefoon gezetenmet klantenservice KPN ivm defect modem. Ik zou een nieuw modem krijgen wat vrijdag geleverd zou worden bij een ophaalpunt. Helaas werd de modem niet op de toegezegde datum afgeleverd en zou het zaterdag worden. Helaas wordt ook die dag niet gehaald want blijkt dat die winkel gesloten is op zaterdag. Nu wordt mijn modem pas maandag na 15.00 bezorgd. Zojuist weer met KPN gebeld en die zijn niet bereid een oplossing aan te bieden.. Heeft iemand hier een goed advies voor mij?

Aangezien het nu al zaterdagmiddag 15:11 is is het enige advies: maandag omruilen.

Want zelfs als het nu weer opnieuw ingeschoten wordt zal het toch maandag worden.

Welk type winkel met PostNL punt is er op zaterdag dicht????

Helaas zaten we met die stomme "feest"dag (Hemelvaart) ertussen. Dat is ongetwijfeld de reden dat dit zo tegenvallend loopt.


KPN weet toch ook dat het Hemelvaart is....ze hebben mij een toezegging gedaan en deze niet nagekomen. Vervolgens ook niet geanticipeerd op het feit dat een ophaalpunt, in tegenstelling tot de afgesproken dag, op een andere dag weleens gesloten zou kunnen zijn.

En als laatste, als je daarover reclameert wordt er geen enkele inzet gepleegd om het op te lossen. Misschien via een KPN winkel hier ter plaatse of Postnl verzoeken elders alsnog te bezorgen of misschien ff een monteur zo'n ding af te laten geven etc.

Niets


iedereen weet dat postnl vertraging kan opleveren vooral met feestdagen.

en post nl is zeker niet 100% betrouwbaar voor het weekend. 

dat is toch niet de schuld van kpn.. 

 

als jij een pakket stuurt naar een famillie of vrienden en t komt niet op tijd aan betekent dat dan, dat postnl een oplossing daarvoor moet bieden… 

 

druk maken om niets. noem ik dat. 

 

Â