Skip to main content

Nieuwe klant geworden. 
geen signaal op glasvezelkabel.

monteur 1 komt, conclusie glasvezelkabel kapot,gaan we oplossen mevrouw.

monteur 2 komt, conclusie glasvezelkabel kapot, kan ik niet oplossen maar gaan we oplossen mevrouw.

monteur 3 komt en gaat buiten graven. Probleem opgelost zegt hij en gaat weg. Controle door mij en nog steeds geen signaal op glasvezelkabel 

monteur 4 komt, ook al zeiden we zelf dat de glasvezelkabel het probleem is. Conclusie monteur, glasvezelkabel kapot mevrouw, gaan we oplossen.

monteur 5 komt, glasvezelkastje in meterkast is kapot  mevrouw, na vervanging, ohnee mevrouw kastje was goed uw glasvezelkabel is kapot….

inmiddels gevraagd wat KPN tegemoet komt ivm 5 x vrije dag opnemen en gedwongen duur abonnement van ziggo moeten door laten lopen. KPN zegt niet onze schuld maar van de aannemer van de glasvezelkabel. Verder wil ze nergens op in gaan. Klantgerichtheid ver te zoeken dus. Monteur nr 6 komt vrijdag weer, dus weer een vrije dag. Wat mij betreft kan KPN hun apparatuur meteen meenemen en ga ik naar een aanbieder die wel luistert naar haar klanten

Hoi ​@mulderke. Ondanks de niet zo leuke aanleiding, wil ik je wel een hartelijk welkom heten op de KPN Community. 

Je kan in jouw situatie niet meer spreken over een soepel aansluitproces wat betreft de glasvezelkabel. Ik snap dat wanneer je hier meerdere vrije dagen voor moet nemen, dat je daar op een gegeven moment wel klaar mee bent. En je sluit bij KPN een abonnement af, dus ik begrijp helemaal dat je ons dan als aanspreekpunt gebruikt. Het klopt echter wel dat de aanleg en het herstel niet bij de werkzaamheden van KPN de provider hoort, waar je nu mee spreekt. KPN Netwerk is de partij die verantwoordelijk is voor de glasvezelinfrastructuur en ook de onderaannemers aanstuurt. Pas als zij klaar zijn met de werkzaamheden, melden ze dat bij ons, de provider, en kunnen wij weer aan de slag. 

Daar heb jij niet zoveel aan natuurlijk, want jij bent degene die verder maar moet afwachten of de volgende monteur/onderaannemer het wel gaat oplossen. En het is niet zo dat wij niet met jou willen meedenken over een vorm van compensatie wanneer dit alles achter de rug is. Ik raad je aan om dan een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice, zodat je dit weer kunt bespreken of eventueel zelfs een klacht laat aanmaken. 

Verder hoop ik dat je verbinding snel hersteld wordt en je snel mag genieten van alle geneugten die glasvezel brengt. 

“Wat mij betreft kan KPN hun apparatuur meteen meenemen en ga ik naar een aanbieder die wel luistert naar haar klanten”

Jammer maar ik begrijp je wel als ik deze lijst met ellende lees...

Hoi ​@mulderke. Ondanks de niet zo leuke aanleiding, wil ik je wel een hartelijk welkom heten op de KPN Community. 

Je kan in jouw situatie niet meer spreken over een soepel aansluitproces wat betreft de glasvezelkabel. Ik snap dat wanneer je hier meerdere vrije dagen voor moet nemen, dat je daar op een gegeven moment wel klaar mee bent. En je sluit bij KPN een abonnement af, dus ik begrijp helemaal dat je ons dan als aanspreekpunt gebruikt. Het klopt echter wel dat de aanleg en het herstel niet bij de werkzaamheden van KPN de provider hoort, waar je nu mee spreekt. KPN Netwerk is de partij die verantwoordelijk is voor de glasvezelinfrastructuur en ook de onderaannemers aanstuurt. Pas als zij klaar zijn met de werkzaamheden, melden ze dat bij ons, de provider, en kunnen wij weer aan de slag. 

Daar heb jij niet zoveel aan natuurlijk, want jij bent degene die verder maar moet afwachten of de volgende monteur/onderaannemer het wel gaat oplossen. En het is niet zo dat wij niet met jou willen meedenken over een vorm van compensatie wanneer dit alles achter de rug is. Ik raad je aan om dan een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice, zodat je dit weer kunt bespreken of eventueel zelfs een klacht laat aanmaken. 

Verder hoop ik dat je verbinding snel hersteld wordt en je snel mag genieten van alle geneugten die glasvezel brengt. 

Kan een kpn moderator die klacht niet aanmaken lijkt me klantvriendelijker dan het nogmaals te moeten uitleggen 

Klantenservice al een keer of 6 aan de lijn gehad, een jongeman snapte heel de situatie en zei dat er fout op fout gemaakt word en dat hij alles doorzette naar de escalatieafdeling.

die kwam dus met het afschuifverhaal dat ik bij KPN netwerk moest zijn en dat KPN de provider aangestuurd worden door hun.

maar twee keer monteur van KPN provider achter elkaar ligt niet aan KPN netwerk.

het zou netjes zijn dat KPN provider zoiets gewoon oppakt en intern uitzoekt wie er verantwoordelijk is en niet de klant zelf het laat uitzoeken.

ik ben zelf ook Servicemonteur en zou dit heel anders aanpakken en alles in het werk stellen voor een oplossing voor de klant en geen afschuifsysteem

Ik snap zeker dat dit een frustrerende situatie is ​@mulderke. Je hebt het gevoel dat je een speelbal bent tussen KPN Netwerk en KPN de provider en dat je er achteraan moet om het op te lossen. Alleen dit laatste is niet het geval. De KPN provider monteurs die langs zijn geweest escaleren het naar KPN Netwerk en de KPN Netwerk monteurs sluiten een ticket (zodat er weer een KPN Monteur langskomt). Ik zal niet ontkennen dat het lijkt op een ping pong spelletje, maar ik lees wel vorderingen in dit verhaal. Zo is er al gegraven en is een glasvezelkastje vervangen. Normaal gesproken wordt er niet zoveel heen en weer gepingpongd natuurlijk, maar er is geen mogelijkheid om dit verder uit te zoeken of te escaleren. Het is helaas een kwestie van de volgende monteur zijn werk te laten doen en je mag er vanuit gaan dat deze zijn uiterste best doet om jou te helpen.

Nu al een klacht indienen over de gang van zaken heeft nog geen zin ​@MR_CHIP, omdat er nog niet duidelijk is hoe lang alles heeft geduurd en wat de schade is voor de klant. Als alles eenmaal werkt, dan wil ik zeker wel de taak op mij nemen om een klacht in te dienen voor ​@mulderke

Ja er is gegraven en weer dicht gegooid, want het werkte daarna nog niet.

maargoed monteur nr 6 is geweest schijnbaar, mijn vrouw was net ff 5 minuten de hond uitlaten, toen is hij geweest denk ik

hij heeft een telefoonnummer gebeld dat ik niet ken en weer gegaan.

vandaag geen tijd meer om terug te komen, terwijl hij onze tijd nu inloopt. Maar dat zal ik wel verkeerd zien.

ze gaan weer bellen voor een zevende afspraak…..😴😴😴😴

Reageer