Skip to main content

Hallo, ik heb al heel lang een rood lampje die knippert aan de zijkant van mijn V10A,

ik heb van alles al geprobeerd met dat ding, maar krijg hem niet meer blauw zoals hij hoort.

Ziet er naar uit dat een functie kapot is, en dit maakt de router ook niet meer echt veilig.

Heb Reset gedaan, Hard-Reset, Reset via KPN website. instellingen proberen te veranderen, niets helpt

 

Ik zit zelf in de ICT, en ben er wel van overtuigt dat ik alles wat mogelijk is geprobeerd hebt.

ik hoop dat ik een vervanger kan ontvangen?

Mocht de V10 er nog zijn, Graag, die heb ik hiervoor ook gehad en die werkte toch wel iets beter.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Blijft helaas in onveilige modes hangen…


Hey @Kevin O! Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Een rood/oranje knipperend lampje op de V10 betekent normaliter dat het modem een update probeert op te halen (zie handleiding: software vernieuwen). Is jouw modem aangesloten op de glasvezel of op koper? 
Als het modem zit aangesloten op de glasvezel. Kun je het glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos maken? Wellicht kan het modem hierna de update wel goed inladen. Ik ben benieuwd! :blush:


Hey @Kevin O! Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Een rood/oranje knipperend lampje op de V10 betekent normaliter dat het modem een update probeert op te halen (zie handleiding: software vernieuwen). Is jouw modem aangesloten op de glasvezel of op koper? 
Als het modem zit aangesloten op de glasvezel. Kun je het glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos maken? Wellicht kan het modem hierna de update wel goed inladen. Ik ben benieuwd! :blush:


Het lampje dat jij bedoelt is idd groen, het lampje die ik echter bedoelde zit op de zijkant van de V10A.

en geloof me, Stekker eruit en erin heb ik echt wel geprobeerd :wink::laughing:


Ondertussen zelf een router aangeschaft, Dit duurt mij gewoon te lang….


Ondertussen zelf een router aangeschaft, Dit duurt mij gewoon te lang….

Hey @Kevin O! Aaah, excuses. Ik ben niet alle dagen aan het werk en dus duurt het soms even voordat ik weer reageer. Een eigen router is uiteraard ook een optie! Ik weet niet wat voor router je aangeschaft hebt, maar wellicht heb je iets aan dit topic van wjb; bGebruik een eigen router i.p.v. de Experia Box]. 


Is het nog wel mogelijk om een vervangende router te ontvangen, aangezien de huidige niet goed functioneert 


ik begin nu wel een beetje boos te worden, ik ben al meer dan een week hiermee bezig, en KPN wilt gewoon GEEN vervangede router sturen!, en reageren zeer laat!…….

 

aangezien ik aan het einde van mijn contract periode zit

denk ik dat een overstap sneller zou gaan.


ik begin nu wel een beetje boos te worden, ik ben al meer dan een week hiermee bezig, en KPN wilt gewoon GEEN vervangede router sturen!, en reageren zeer laat!…….

 

aangezien ik aan het einde van mijn contract periode zit

denk ik dat een overstap sneller zou gaan.

Dat lampje geeft toch gewoon aan boot failure en als dat niet functioneert is het een hardware fout. Als de boot rom naar de knoppen is, krijg je dat nooit hersteld zonder nieuwe rom. 

Heb je de gratis servicedesk al gebeld, 0800-0402, wel doorblijven vragen net zo lang dat ze je toezeggen een ander apparaat toe te sturen. Het is een intelligent anwoord apparaat, waar het lijkt of er uit een miljoen gesprekken dezelfde antwoorden worden geraadpleegd, die waarschijnlijk nooit hebben gewerkt, maar wel zijn gegeven. Als het naar jouw mening te lang duurt inspreken: “Ik wil een medewerker spreken” Dan wordt je redelijk snel meestal doorverbonden. 


Nou met veel moeite hebben ze een nieuwe router toegewezen bij logistiek.

niet echt bepaalt de beste ervaring met de klantenservice, maar vooruit


Ondertussen zelf een router aangeschaft, Dit duurt mij gewoon te lang….

Ik was in de veronderstelling dat het niet meer nodig was @Kevin O!
Fijn dat het alsnog gelukt is. 

 

FYI: Als je snel(ler) geholpen wilt worden, dan kun je het beste even bellen of chatten.