Skip to main content

Hoi,

 

Ik probeer al een tijdje mijn koper internet naar glasvezel om te zetten. We hebben al een aansluiting, we zitten nu te wachten totdat we het om kunnen zetten. Via de chat zou er nog iets om gezet moeten worden, zodat we hier ook gebruik van kunnen maken. Dit is al 2 weken geleden en nog steeds is dit niet gebeurt. Nu hebben we al een paar keer gechat en gebeld, maar veel actie komt er niet vanuit KPN zijn kant. 

De aansluiting zit er trouwens al zeker een maand en we zouden via de mail een uitnodiging krijgen om, om te zetten. Wat ook nog steeds niet is geweest.

 

Nu is mijn vraag kunnen we alstublieft glasvezel internet kunnen krijgen?????

 

Mvg Nikki

Hey @nikki1984, Bedankt voor je vraag hier. In verband met de drukte reageren we wat laat. Excuses daarvoor. Ik kijk graag met je mee. Ben namelijk benieuwd waar we nog op wachten om jou aan te sluiten op glasvezel. Kun je je gegevens invullen in je profiel? Om eventueel een order door te voeren heb ik je postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’.  
Zou je hier een berichtje willen sturen als je dit gedaan hebt? Dan krijg ik een melding. 

Hoor graag van je :blush:


Hoi, mijn profiel aangepast.

Hoop dat er nu snel via KPN actie kan plaats vinden. Want ergens gaat het niet helemaal goed.

Met vriendelijke groet, 

Nikki 


De aansluiting zit er trouwens al zeker een maand en we zouden via de mail een uitnodiging krijgen om, om te zetten. Wat ook nog steeds niet is geweest.

Het kan nog slechter hoor?  Mijn ex heeft sinds pakweg november 2020 een glasvezel aansluiting (naast het enige alternatieve Ziggo kabel-abonnement wat een redelijke snelheid biedt), maar wil beslist NIET een KPN account voor glasvezel. De enige ”up-to-date” providers die aangeven glasvezel te “kunnen” leveren zijn KPN en Solcon (een onderaannemer van KPN).  Ofwel “KPN bepaalt”.

Met huidige agenda's van politici met veel belangrijkere onderwerpen op het lijstje dan “internet”,
--en een verkiezing voor de deur-- verwacht ik de komende tijd weinig verandering in de drive van ISP's als KPN om daar beter in te presteren.


Dankjewel @nikki1984! Glasvezel is netjes opgeleverd op jouw adres zie ik. Dat is top. Helaas hebben wij nogal wat moeite met het afronden van de bestelling. Dit is, voor zover ik nu kan zien, meer een administratief probleem (aan onze kant), dan een technisch glasvezel probleem. We lijken nu te wachten op iemand die de order een zetje gaat geven. Eigenlijk precies zoals je zelf al zei. 

De back-office van de order is 4 dagen geleden gemaild. Zij hebben een doorlooptijd van maar liefst 10 werkdagen. Daarop moeten we even wachten. Zij kunnen de order afronden en vervolgens overzetten naar glasvezel. Jullie worden hierover geïnformeerd via de e-mail of telefonisch. 

FYI: Zolang een administratieve order openstaat, is het hele klantprofiel/abonnement bevroren. Er kunnen, tot de order is afgerond, geen aanpassingen gedaan worden aan het abonnement. Hier lopen jullie helaas tegenaan.