Skip to main content

Ik wou ook glasvezel ze hebben de glasvezelkabel al aangesloten nu moet er nog een NTkastje worden aangesloten heb 29 januari 1gbit glasvezel aangevragen  zou 11 februari mijn abo ingaan  daarna weer 15 februari en nu weer 1 maart wil alleen maar glasvezel dat de koper omgezet word naar glasvezel  snap niet dat dat meer dan een maand moet duren  heb echt apijt van de overstap naar kpn normaal is kpn echt goed maar de klantenservice die kunnen nog wel wat bijleren

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit is bij mijn ook.het geval glasvezelkabel is al aangesloten moet nog ntkastje op maar ze sturen geen monteur want er staat bij kpn in de computer dat kpn netwerk nog niet klaar is terwijl kpn netwerk dat 3 februari  heeft doorgegeven 15 februari gaat mijn abo in en nog steeds geen monteur heb echt spijt dat ik ben over gestapt naar dat ....kpn

 

Admin: topics samengevoegd


Hi @Jukkie26,

Jammer dat het een beetje tegenvalt met het aansluiten van glasvezel :slight_frown: Het aansluiten hiervan gebeurt niet door KPN de provider waar je nu contact mee hebt, maar door NetwerkNL, een apart onderdeel van KPN. Als er vanuit daar vertraging optreed, is dat niet iets waar wij als KPN de provider enige invloed op hebben, ook kunnen  we je dan niet vertellen waardoor die vertraging is ontstaan omdat we dat niet inzichtelijk hebben. Ik wil je dus aanraden om hierover contact te zoeken met NetwerNL, zodat ze hier meer uitleg over kunnen geven!


Hi @Jukkie26,

Jammer dat het een beetje tegenvalt met het aansluiten van glasvezel :slight_frown: Het aansluiten hiervan gebeurt niet door KPN de provider waar je nu contact mee hebt, maar door NetwerkNL, een apart onderdeel van KPN. Als er vanuit daar vertraging optreed, is dat niet iets waar wij als KPN de provider enige invloed op hebben, ook kunnen  we je dan niet vertellen waardoor die vertraging is ontstaan omdat we dat niet inzichtelijk hebben. Ik wil je dus aanraden om hierover contact te zoeken met NetwerNL, zodat ze hier meer uitleg over kunnen geven!

Goedemorgen maja kpn netwerk heeft haar werk hewoon goed gedaan en heeft de kabel aangesloten dus ligt niet aan kpn netwerk maar aan kpn die moeten het Ntkastje plaatsen en niet kpn netwerk en kpn net werk heeft 3 februari al  de status op 2 gezet dat betekend dat alle werkzaamheden gereed zijn maar als ze dan bij kpn niet zo slim zijn en niet weten dat ze bij kpn netwerk op de server kunnen zien dat het op staus 2 staat er is trouwens 1 medewerker van kpn die het eindelijk wel wist en door dat geklungel van de  klantenservice moet ik nu tot 1 maart wachten als ze op de server of site van kpn netwerk hadden gekeken zoals die ene medewerker dan had ik al een monteur van kpn gehad om nt kastje te instaleren en mijn abo was ook al in gegaan dan en had ik gewoon glasvezel dus ligt niet aan kpn netwerk maar aan jullie bij kpn 


Hmm, als NetwerkNL alles af heeft gerond, horen wij inderdaad een afspraak te maken voor het vervolg. Jammer dat hier wat onduidelijkheid over is ontstaan :slight_frown: Top dat het uiteindelijk gelukkig wel is ontdekt door 1 van m'n collega's en dat alles nu in gang is gezet!