Skip to main content

Via een outbound-verkoper hebben wij na een gunstige aanbieding (veel korting + superwifipunten) een Hussel internet abonnement genomen, ook ivm nieuwe glasvezel. We stapten over van Ziggo naar KPN. Daarvan kregen we een bevestiging via contactservices.nl:
Internet 50 Mbit/s voor € 42,50 /mnd, De eerste 3 maanden KPN internet € 0 /mnd en
TV: 2 ontvangers voor € 15,00 /mnd Incl. opnemen, De eerste 3 maanden € 10,- korting /mnd
Totaal: Eerste 3 maanden € 5,00 /mnd, Na 3/12 maanden € 57,50 /mnd / € 57,50 /mnd

Maar van kpn.com zelf kregen we een bevestiging waarin die eerste 3 maanden voor € 0 niet was opgenomen. Daarover heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice en uiteindelijk heeft iemand van de technische helpdesk kunnen helpen, en mij ook gemaild dat de korting gecrediteerd zou worden op de factuur, ik zou na de installatie via de KPN nog per mail een bevestiging met de exacte creditering krijgen. Deze heb ik helaas over het hoofd gezien, want de extra korting van 3x 42,50 (eerste 3 mnd gratis) werd daarin niet vermeld...

Nu krijg ik de 1e factuur voor 2 maanden, waarin die -42,50 per maand niet wordt gecrediteerd. Hopelijk komt het nog goed, maar ik hoop wel snel... Omdat er ook nog monteurskosten bij zitten moet ik nu vrij veel voorschieten (lastig in deze tijd). Kunt u dit voor mij nakijken en hopelijk ook een gewijzigde factuur sturen?

Hoi @jo2B, welkom op het forum! Oei, vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik kan hierbij helpen! Ik heb je een privébericht gestuurd!