Skip to main content

Geachte, inmiddels zijn wij al meer dan 40 jaar klant bij KPN en hebben het hele pakket van televisie, tot telefoon en internet als wel mobile abonnementen. Helaas  zie ik de laatste tijd dat nieuwe klanten gadgets krijgen wanneer ze klant worden en een contract afsluiten, helaas vallen wij als vaste klanten steeds uit de boot, dus eigenlijk moet ik eerst alles opzeggen en na een periode terugkomen om ook van deze voordelen te genieten is dat fair? En wat kan eraan gedaan worden?

Het is al vele jaren zo dat een nieuwe klant een welkomstkorting krijgt. Nu kunnen ze welkomstkorting inwisselen tegen de SuperWiFi's. De nieuwe klant krijgt dan dus geen welkomstkorting.

U heeft vast ook wel eens korting gekregen bij het aanpassen van uw abonnement toch? Ik kan me niet voorstellen dat u al 40 jaar hetzelfde abonnement heeft.


Hallo @wildonners Wat mooi dat je 40 jaar klant van ons bent! Altijd leuk om te horen. Zoals Nick aangeeft kunnen we nieuwe klanten een eenmalig extra'tje bieden: op dit moment een eenmalige korting of een setje SuperWifi's. Dat doen we inderdaad ook al erg lang en en we zijn geen uitzondering, denk ik; de meeste telecom providers hebben dit soort welkomstaanbiedingen. 

Natuurlijk gun ik iedereen zijn of haar voordeeltje. Doorlopende kortingen of acties moeten echter wel ergens vandaan komen: wat je er aan de ene kant afhaalt moet er uiteindelijk aan een andere kant vaak weer bij op, om het heel plat te slaan. Om het duidelijk te houden kiezen we voor een eenmalige welkomstaanbieding en abonnementen die we tegen een faire prijs aanbieden Ă©n waar je het nodige zelf aan kunt aanpassen.Â