Skip to main content

Er is nu een aanbieding voor nieuwe klanten waarin zij gratis een tv kunnen krijgen. Ik vraag me echter af wat klanten die al jaren bij KPN zitten, kunnen krijgen? Naar mijn menig helemaal niets? We blijven met verouderde apparatuur zitten en we moeten jaarlijks meer betalen. Alleen als je wilt overstappen naar een andere provider kan KPN ineens wel over de brug komen met korting. Vaste klanten tellen dus in mijn ogen niet mee. Schandalig. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat dat betreft is het alleen maar hardstikke goed dat providers geen no-claim achtige kortingstructuur hebben. Dat zorgt er alleen maar voor dat overstappen heel ingewikkeld word.

Is het ook niet juist van belang dat een telecombedrijf zijn klanten vast weet te houden? In dat geval is het juist mooi dat overstappen ingewikkeld word. Nu heb je een groep mensen die elk jaar overstappen voor de korting welke betaald wordt door de vaste klanten.

Waar het mij om gaat: wilt u dat? "Vast" gehouden worden? Lijkt me niet. De situatie met combivoordelen als je zowel mobiel als vast bij 1 provider hebt is soms al ingewikkeld genoeg. Geneuzel met een paar euro korting voor als je langer dan 5 jaar klant bent moet je helemaal niet willen denk ik.