Skip to main content

Wij hebben hetzelfde probleem, er wordt 10 euro in rekening gebracht voor bezorging aan huis, terwijl wij helemaal niets besteld of ontvangen hebben. Hoe kunnen we zorgen dat dit wordt gecorrigeerd?



*Admin: reactie onder een ander topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @Brederordie, welkom en bedankt voor jouw vraag! 

Je reageerde in een topic van iemand anders, dus ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Fijn dat jij jouw klantgegevens al ingevuld hebt in jouw Forum profiel! Ik zie dat je intussen ook al contact hebt gehad met onze klantenservice: is jouw vraag ook beantwoord?

Zo niet, bij deze alsnog mijn antwoord:
In november heb je de servicetool Wifi Manager doorlopen en het advies gekregen om het modem om te ruilen.

Bij een omruilafspraak heb je de keuze om apparatuur gratis om te ruilen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt of via een koerier aan huis. Omruilen via een koerier aan huis kost een keer €10,-.

In jouw bevestiging stond het volgende vermeld: 


Eerstvolgende factuur” is niet 6 maanden later, dus ik kan mij heel goed voorstellen dat je raar tegen deze kosten aan kijkt, als je recentelijk niets besteld of ontvangen hebt. Het ging om een omruiling van een aantal maanden geleden… 

Ik hoop dat hiermee jouw vraag beantwoord is, anders lees ik het graag!


Ik zie het inderdaad, in mijn beleving was deze actie al van veel eerder maar inderdaad november 2021 was "schijnbaar" de levering van het nieuwe modem VIP2952. 😐


Hallo @Brederordie de VIP2952 is geen modem, maar een tv-decoder.

De modem is een Experia V10, V10a of KPNBox12.

Die zou je volgens KPN dus 6 maanden geleden ontvangen moeten hebben.

 


Oja inderdaad bedankt JanD! 😂 Het is inderdaad dat zwarte geval (edit: KPN box 12) wat het geheel er niet echt beter op heeft gemaakt! Vooral de YouTube app blijft langzaaaam en ook Netflix heeft af en toe een hapering! Die laatste hebben we niet meer maar toch….