Skip to main content

Beste KPN,

Bij ons deed het internet het niet. Volgens de KPN website lag dit aan een storing in de wijkcentrale.

Via Twitter gaven jullie vervolgens aan dat jullie inderdaad konden zien dat er geen signaal bij ons aansluitpunt binnen kwam en dat er een monteur nodig was. jullie hebben zelf toen direct een afspraak met de monteur ingepland. 

Toen de monteur hier kwam bleek echter dat jullie systeem en klantenservice het fout hadden en dat het enkel aan de stekker van de internetkabel lag. Dit heeft hij toen behulpzaam en snel gecorrigeerd. 

Nu moeten wij echter wel 50 euro voorrijkosten betalen. Terwijl de reden dat we een monteur lieten komen, en niet in ons huis opzoek gingen naar een probleem, was doordat jullie systeem en klantenservice aangaf dat het aan de wijkcentrale lag en niet aan ons huis. En dat er een monteur nodig was. 

Wij vinden het daarom niet terecht dat deze kosten voor onze rekening zijn. Kan jij zorgen dat deze kosten niet in rekening worden gebracht? Of kan je anders aangeven wat ik kan doen om dit te regelen?

Veel dank alvast voor de reactie. 

Groeten,

Peter

Hi @TenP ,
Welkom op het forum. Vervelend om te zien dat er onverwacht toch kosten bij kwamen kijken. Zou je je profiel aan kunnen vullen? Dan zoek ik je op in het systeem en kijk ik of de collega iets gezet heeft bij de dag dat de monteur gepland is:nerd: