Skip to main content

Mijn schoonouders willen heel graag overstappen naar KPN. Ik heb gekeken naar een mogelijk aansluiting. Het enige wat ik kan vinden is een oude PTT aansluiting wat schijnbaar ook een ISRA aansluiting is (zie foto). Klopt het dat hier KPN op aangesloten kan worden (zonder extra maatregelen/kosten) en hebben ze hier een monteur voor nodig? Bijgevoegd een foto van de huidige aansluiting. Alvast bedankt voor jullie hulp en antwoord.

 

Waar loopt die grijze kabel naartoe?


Hoi Nick83, bedankt voor je reactie. Ik denk in dit geval onder de vloer. Vanaf hier verwacht ik dat de kabel vanuit de tuin komt. Het kastje zit aan de muur in de woonkamer.


In oudere woningen is dit inderdaad de IS/RA. Maar er is wel mee geknoeid; hij mag officieel niet eens geopend door iemand die geen kpn monteur is.

Hier moet wel even een monteur bij langs. Vervangen IS/RA is gratis (bij nemen abonnement). Het wordt er dan één met een RJ11 connector.


Hi @jw_85, welkom hier. 

Kort samengevat: plaats een bestelling en laat een monteur ernaar kijken. Dat is in ieder geval gratis in dit geval. Hij kan het voor je schoonouders in orde maken en anders aangeven wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn. Dit is altijd vrijblijvend. :relaxed:


Bedankt voor jullie antwoorden. Inmiddels heb ik een bestelling geplaatst.


Bedankt voor jullie antwoorden. Inmiddels heb ik een bestelling geplaatst.

Top!