Skip to main content

Ik ben overgestapt van Telfort naar KPN en heb gisteren de SMS gekregen dat ik de boel mocht aansluiten. Sindsdien heb ik geen internet meer (de box ontvang geen WAN IP). Ik heb het stappenplan online al doorlopen en van alles geprobeerd, maar niets werkt. Iemand van de klantenservice zei dat het soms langer duurt voor je modem gaat werken  als je van Telfort komt. Ik zit overigens op hybride DSL.

Wat bedoel je met "hybride DSL"?

Doet uw oude modem het nog wel?

En heeft u nu een KPN Hussel abonnement? Of is er niets veranderd aan uw abonnement? 


Nee, mijn oude V8 modem werkt niet meer. Ik heb nu een hussel abonnement volgens mij ja. Wat hybride DSL precies is, weet ik niet. Maar ik weet dat ik het heb haha.


Nee, mijn oude V8 modem werkt niet meer. Ik heb nu een hussel abonnement volgens mij ja. Wat hybride DSL precies is, weet ik niet. Maar ik weet dat ik het heb haha.

Heeft u misschien een los 4G modem erbij?

U heeft de DSL kabel verbonden met de meest linkse poort?

 


Nee geen los 4G modem en ja de DSL kabel zit in de meest linkse poort (die grijze). Ik denk dat het probleem in de wijkkast zit, welke hier in de tuin staat.


Hallo @kees1869, welkom en excuses voor de late reactie! We hadden naar aanleiding van de titel van het topic niet helemaal in de gaten dat er zo'n groot probleem was 😞. Ik zie dat er vanmiddag een monteur komt, hopelijk werkt dan alles naar behoren! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?