Skip to main content

Ik word hier echt zooo niet goed van!! De afgelopen 5 a 6 maanden gaat het steeds af en aan dat de diensten wegvallen. Dan valt de wifi weg maar hebben we wel vast internet en TV. Dan valt vast internet weg en de wifi maar wel TV. Of de TV valt weg (foutcode: stb-nmc-400) maar wel wifi. 
Gek wordt je ervan!! Waar betaal ik zoveel geld voor als het niet altijd goed werkt. Deze afgelopen 2 weken is het elke dag raak. Nu ook weer. Geen TV, geen vast internet maar wel wifi. Wifi wat niet in de hele woning sterk is overigens!

Vorig jaar juli of augustus heb ik een andere modem gekregen. De Experia Box v10A.

Ik heb toen een tijd geen problemen gehad. Een paar maanden terug had ik dit probleem ook en toen weer even niet of in iedergeval minder. Nu een paar weken weer heel vaak/veel!!

Van de week ook gebeld met KPN en die konden ook niets zoen op afstand. Dat gaat ook lastig als het probleem al weer weg is als je in de wacht staat. Kortom, ik wordt hier echt gek van als je thuis werkt!! Echt slecht dit!!!

Wat is er zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur en gebruik je dit soort dingen? 

 


Nee! Beide TV's en desktop zijn bekabeld (UTP). Inmiddels heb ik vorige week weer aan de lijn gezeten met KPN omdat ik elke dag die verdomde modem steeds aan en uit moest zetten omdat steeds weer diensten (TV/Internet/WiFi) weg vielen! Maar dan ook elke dag, soms wel 2x op een dag. Echt frustrerend!

Nu is er gister een monteur langs geweest en die heeft de Experia Box v10A die ik vorig jaar juni heb gehad vervangen door een nieuwe Experia Box v10A. Maar zonder resultaat. Hij gaf aan dat deze nog wel eens “hickups” kunnen geven. Hij heeft toen een  Box 12 geplaatst en deze kreeg wel verbinding met de centrale. De WiFi was wel slecht dus zijn er ook 2 x Experia WiFi geplaatst.

Hij is er toch een tijd mee bezig geweest en gelukkig werkt het nu goed. Ik hoop ook dat er geen diensten meer uitvallen. Glasvezel is ook onlangs tot aan de voordeur geplaatst dus dat gaat binnenkort ook naar binnen.