Skip to main content

Hallo, kpnnetwerk heeft ongeveer een jaar of 2 jaar geleden glasvezel bij me aangelegd en meer dan een jaar geleden is er iemand langs gekomen om het aan te sluiten maar doelman de kabel niet vinden en is weer weggegaan na een maand of 3 niks gehoord te hebben en wel heel veel gebeld en gemaild met hun heb ik via een omweg een monteur langs gekregen die glasvezel heeft aangesloten en laten activeren. 
alleen m’n abonnement was nog niet aangepast dus ik heb kpnnetwerk verzocht dit te doen waarna m’n internet het na 3 dagen niet meer deed en pas weer werkte nadat ik de glaskabel eruit had gehaald en koper weer aangesloten.

dit weer weer gemeld bij kpn en die verwezen en door naar kpnnetwerk die uiteraaard weer niks van zich laten horen en ik ben er klaar mee maar wil wel glasvezel.

nu m’n vraag als ik m’n kpn abbonement opzeg men naar een andere provider ga is kpnnetwerk dan verplicht dat te activeren?

Zo doe ik dat maar anders komt er geen einde aan en m’n koperverbinding hier is gewoon slecht en ziggo is geen optie

Dat klinkt niet best @SaintJimmy . Goed dat je hier het verhaal verteld.  Jij hebt echt iemand nodig die dit voor je gaat regelen.  Een moderater gaat dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. De wachttijd is een dag of drie maar ik denk dat het wel goed komt.


ik ben benieuwd heb alles ingevuld en wacht de week nog even af en anders neem ik de gok wel


Hoi @SaintJimmy .  Welkom op het forum.

Ik heb een paar dingen uitgezocht en het lijkt er op dat als je glasvezel besteld ( bij ons of een andere provider) je daarmee KPNNetwerk triggert om de aansluiting gereed te melden. Dit kan wel even duren.

Mocht je glasvezel via KPN willen afnemen kan ik een bestelling in het systeem proberen te zetten.  Daarna kan het wel een x aantal weken duren voordat we reactie van KPNNetwerk hebben.

Hetzelfde zal voor een andere provider gelden. 


Maar de aansluiting is er al deed het alleen op papier nog niet. Ik heb ze een mailtje gestuurd om dit aan te geven en ene joel van glaspoort vroeg om een foto die heb ik 21 maart opgestuurd en 3 dagen later hebben ze me afgesloten en ik heb dit toen bij kpn en kpn netwerk gemeld maar hoor weer niks

 

Geachte heer ,
 
Bedankt voor uw bericht.
 
Zou u ons een foto willen sturen van de aansluiting? Dan zorgen wij ervoor dat dit juist geregistreerd word in onze systemen.

Met vriendelijke groet,

Joël 

logo-glaspoort.png

Ik zou er weer een mail achteraan sturen, @SaintJimmy .  Tekst en uitleg vragen aan glaspoort. 


Al gedaan maar die reageren net als kpnnetwerk nergens op


Al gedaan maar die reageren net als kpnnetwerk nergens op

Helaas heb ik dezelfde ervaring. Meerdere keren moeten mailen, buiten een ultra korte reactie (we hebben het doorgestuurd) krijg ik nu geen enkele reactie meer...


Net gebeld door kpnnetwerk dat ze de aanvraag gecanceld hebben maar m’n glasvezel doet het nog steeds niet 


Net gebeld door kpnnetwerk dat ze de aanvraag gecanceld hebben maar m’n glasvezel doet het nog steeds niet 

Het wordt nu een beetje verwarrend.   Ik zie dat je vandaag contact met ons hebt gehad. Een collega heeft een velengingsorder in het systeem gezet.  Dit was de bedoeling?


Ik heb daarna gebeld met kpn zelf of het nu goed bij hun in het systeem staat en of ze de glasvezel nu weer konden activeren en dat gaan ze nu doen per 11 augustus. 
ik weet niks van een verlenging het abonnement wordt omgezet naar glasvezel en de kosten blijven om en nabij gelijk