Skip to main content

Ruim 3 weken geleden heb ik als nieuwe klant een abonnement afgesloten op KPN glasvezel. Vooraf is mij verteld dat er binnen 5 werkdagen na het afsluiten van het abonnement een afspraak gemaakt zou worden voor het realiseren van de aansluiting, dit is alleen nog niet gebeurd.

 

Is het normaal dat dit zo lang duurt of is het verstandig om te gaan bellen met KPN netwerk?

(Het nieuwe abonnement zou in moeten gaan op 16-06)

Vanmiddag ben ik weer gebeld door dezelfde dame als gisteren maar nu kon ze wel iets meer vertellen gelukkig. 

Na contact met kpn netwerk heeft ze de bevestiging gekregen dat de aansluiting "binnenkort" echt als opgeleverd gemarkeerd gaat worden, ik weet nog niet wat binnenkort betekent (vandaag, morgen of over 2 weken) maar ik heb goede hoop dat het nu echt goed gaat komen. 

Volgens de dame zal op dezelfde dag ook het kpn glasvezel abonnement gaan starten. 


@lbakker01, ken je dit artikel? maar even tot het eind lezen 😤 🙁😱:

https://emeppeli.home.xs4all.nl/

Jammer maar helaas, soms blijkt KPN een niet te nemen bastion. 


Helaas is er sinds het laatste contact niets meer van KPN vernomen, het is duidelijk dat als KPN binnenkort zegt dat dit in ieder geval meer dan 6 dagen betekend.


Helaas is er sinds het laatste contact niets meer van KPN vernomen, het is duidelijk dat als KPN binnenkort zegt dat dit in ieder geval meer dan 6 dagen betekend.

Gelezen: De betekenis van het woord 'binnenkort' is volgens het woordenboek 'binnen enige tijd; ‘spoedig' of 'weldra’. 

Na welke tijdsperiode er geen sprake meer is van 'binnenkort' is waarschijnlijk niet exact te bepalen, het is een rekbaar en relatief begrip, maar er móét een tijdsperiode zijn waarna je met absolute zekerheid kunt zeggen dat er geen sprake meer is van 'binnenkort'.

Als mijn buurman zegt: "binnenkort ga ik het gras maaien", en na een maand is het gras nog niet gemaaid, dan is het absoluut zeker dat hij niet de waarheid heeft gesproken.

Maar als hij zegt: "binnenkort vergaat de wereld", hoeveel jaren moeten er dan verstrijken om met absolute zekerheid te kunnen zeggen dat hij niet de waarheid heeft gesproken?

Ergo @lbakker01, met de term ‘binnenkort’ kan men vele kanten op, hoop echter voor u dat binnenkort héél spoedig is. Laat het ons weten!