Skip to main content

Ik heb vanavond iemand van KPN aan de deur gehad en een contract afgesloten in Zwolle. KPN Jas, KPN tablet, ID duidelijk zichtbaar.

Een goeie deal 3mnd gratis, superwifi gratis en geen aansluitkosten. Er is hier 2 weken geleden glasvezel van KPNNETWERK aangesloten, vandaar de aanbieding.

Ik kreeg tijdens het invullen een sms voor verificatie met als afzender KPN en na 5 min een mail van KPN en KPN logo’s, adressen, social alles.

Daarna had ik een gemiste oproep van ‭”+31 23 752 69 85”‬ wat ik niet herken als een nummer van KPN, maar naar googlen wel een nummer te zijn van een bedrijf die in contracten van KPN handelt (of KPN zelf?). Het mailadres van het bevestigingsmailtje is niet ….@kpn.com, maar “noreply@contactservices.org”. 

Heb ik nu een contract afgesloten bij KPN of niet? Na even zoeken op het forum zie ik meerdere mensen die problemen hebben na deze praktijken. Dus ik voel een beetje nattigheid.

Ik hoor het graag!

Hoi @brewerrj 

Als je er niet zeker van bent klik hier dan kun je kijken wat jou rechten zijn.


Hallo @brewerrj , dat contract kun je binnen 14 dagen weer opzeggen.

 


Bedankt voor de tips, is mij beiden bekend. Is alleen geen antwoord op mijn vraag.


3 maanden gratis én SuperWiFi's, dat klinkt ook te mooi om waar te zijn. KPN zou het eerst jaar meer kosten aan je maken dan dat je op zou leveren. En na het eerste jaar stap je misschien wel weer over. Dus waarom zou KPN dat doen?


Hoi @brewerrj 
Snel opzeggen en KPN zelf bellen of va de website van KPN een abonnement nemen.
Je krijgt dan superwifi cadeau of de eerste 6 maanden met korting.


@brewerrj , kijk eventjes op deze website van KPN. Misschien kan je hier meer informatie vinden.


Hoi @brewerrj 
Snel opzeggen en KPN zelf bellen of va de website van KPN een abonnement nemen.
Je krijgt dan superwifi cadeau of de eerste 6 maanden met korting.

Met nadruk op het het woordje "of".


Ik hoop niet dat het wel in opdracht van KPN is gegaan. Dan moeten ze zich de ogen uit de kop schamen. 
Over lijken gaan heet zoiets. 

Colportage in deze pandemie tijd, ook nog op Sint-Maarten terwijl wordt afgeraden om langs de deuren te gaan. 

What’s next, colportage op Sinterklaas avond langs de deuren? 



Colportage in deze pandemie tijd, ook nog op Sint-Maarten terwijl wordt afgeraden om langs de deuren te gaan. 
 

Hier ben ik het mee eens, maar hij bleef netjes op afstand en liet me met gestrekt arm van de tablet lezen, dus had ik er niet echt problemen mee.


Bedankt voor alle reacties. Ik heb via twitter ook even contact gehad met KPN Webcare en die vond het legitiem overkomen. Dus heb vanavond het telefoontje van het opgenomen en heb mijn abonnement bevestigd.

Ik had een vrouw aan de lijn die zei dat ze van KPN was, wat ik me niet kon voorstellen, want ze zat in een callcenter (hoorde andere mensen bellen op de achtergrond). Toen ze ophing zei ze ook dat er een menu/bandje van bel-me-niet-register zou komen, dus het was ZEKER niet KPN zelf. 

Ik heb het wel doorgezet en kreeg daarna een mail van KPN met de bevestiging van het abonnement en de korting klopt ook (zie screenshot hieronder). 

Is nu ook bevestigd in mijn KPN. Het enige wat ik zo niet kan vinden is of ik de €25,- activatiekosten moet betalen of niet.

Misschien naïef, maar met die korting die sommigen hierboven to mooi vonden om waar te zijn, wilde ik het toch proberen. Kan altijd nog binnen 14 dagen opzeggen, ik heb nog even om te checken of ik toch ergens genaaid word of niet.