Skip to main content

Een hele goedemorgen!

Gezien een collega tijdens het gamen mij had gevraagd om mijn hamstertjes sneller te laten rennen heb ik na even de prijzen bekeken en heb ik besloten om een upgrade door te voeren naar een volume van 200mbit. 

Naja eind goed al goed, ik krijg binnenkort hamstertjes die sneller in een molen mogen rennen maar het mailtje was voor mij wat verwonderlijk. 

Blijkbaar moet ik nieuwe modems krijgen en inleveren maar ik hou liever mijn oude spul (Waarvan een in een wissel zit :sweat_smile: ) Bovendien kunnen mijn KPN-Hamsterdoosjes de nieuwe hamsters prima aan :smile: Is het een idee om de hamsterdoos swap uit de die voorkomt uit de upgrade te annuleren? :sweat_smile: 

Euhm... het is bijna avond. Verder ... weet ik het niet met die hamstertjes...


Euhm... het is bijna avond. Verder ... weet ik het niet met die hamstertjes...

 

Ach ja, een beetje inclusief tijdgevoel is natuurlijk ook nooit verkeerd hé :smile: Alleen een KPN Medewerker kan een beetje helpen met de hamsterdoosjes (AKA: Modems 😉 ). Heb niet zoveel zin in een onnodige grote wisseltruc :nerd:


Ha @SjorsK ,

Je stuurt gewoon het nieuwe opgestuurde modem weer retour. Niemand die er dan naar taalt. 


Euh, hamsteren?

Moet je niet bij AH zijn? Of bij Irma?


 


Euh, hamsteren?

Moet je niet bij AH zijn? Of bij Irma?

:joy:


Ha @SjorsK ,

Je stuurt gewoon het nieuwe opgestuurde modem weer retour. Niemand die er dan naar taalt. 

Ik denk dat ik ze gewoon lekker retour afzender laat gaan. Ik vindt het een beetje onzin om te zwappen. (Ze zijn inmiddels verstuurd, zonde van 't geld :sweat_smile: )

(en oeps, per ongeluk ergens op beste antwoord geklikt ^^’) 


Naja goed nieuws en slecht nieuws. 

De hamstertjes zijn sneller dus daar ben ik happy mee.

 

Nu het slechte nieuws…. Een of andere gek heeft de modems op nummer 73 gedumpt zonder mijn toestemming. Naja gezien ik direct gebeld heb nadat ik er achter kwam dat men de grote wisseltruc wou uitvoeren (Met een mooi bericht dat ze gesloten waren) en hier een bericht heb geplaatst vindt ik dat ik inmiddels genoeg mijn best heb gedaan om de ellende te annuleren, en daar ben ik inmiddels nogal boos over. 

Ik zal dus expliciet de modems niet in ontvangst nemen (en ze zullen waarschijnlijk bij nummer 73 gaan verstoffen). Ik heb doorgebeld dat ze daar de spullen kunnen ophalen. Voor mij is dit ook een beetje een principekwestie. 

Ik ben niet blij en dit levert mij onnodige frustratie op.  Verder zal ik mijn beklag op een aantal plekken neerleggen (waaronder PostNL) en dan is het voor mij een gedane zaak. 


Oef,

Ik voorzie dat nummer 73 op termijn de boel bij jou voor de deur legt. Die gaat dat vast niet weken in zijn hal laten liggen. 


Ik kan dit topic nog steeds niet volgen. Hamsters zijn te krijgen in de dierenwinkel. Verder kan ik er helaas geen touw aan vast knopen, Sjors.

Ook al ben je bij de '’club'’ if you know what i mean.

Enige wat ik begrijp: Dat je je snelheid hebt verhoogt en dat dat gewoon met je huidige apparatuur is doorgevoerd.


Het is wat het is. Dan bewaar ik het hier en mag iemand het hier ophalen. Ik heb het in ieder geval aangegeven. :unamused: Zit nu ook een klacht in te dienen bij PostNL. 


Ik kan dit topic nog steeds niet volgen. Hamsters zijn te krijgen in de dierenwinkel. Verder kan ik er helaas geen touw aan vast knopen, Sjors. Ook al ben je bij de '’club'’ if you know what i mean.

Ah sorry ;P 

Stukje Jargon vertaling: 

Hamsters = Internet/Snelheid van het internet (Was een grapje ;p )
Hamsterdoos/Modem = Modem. 

Ik had mijn internetvolume geüpgrade naar 200mbit. 

Een of ander systeem had bedacht dat ze een modem om wouden ruilen en ik heb geprobeerd om het tegen te houden, tot nu toe heb ik het modem niet geaccepteerd (en zal dit niet accepteren) omdat ik er simpelweg niet om gevraagd heb en er direct achteraan gegaan ben. Dat gezegd te hebben, de frustratie ligt voor mij hoog juist gezien ik er gelijk achteraan gegaan ben waardoor het voor mij ook een soort principekwestie is. :sweat_smile:

PostNL heeft de modems blijkbaar gedumpt bij nummer 73 zonder mijn permissie (Terwijl die dingen nooit ontvangen of verzonden hadden mogen worden). Ik ga ze ook niet in ontvangst nemen gezien ik gelijk nadat ik de mail binnen heb gekregen gebeld had en hier een bericht geplaatst had. 

Lang verhaal kort, ben vrij pissig. 

(Persoonskenmerkje van mij, probeer iets door mijn strot te duwen dat ik tegen probeer te houden. En ik ga vanzelf in de weerstand uit principes en ga mezelf zorgen hierom maken wat er min of meer voor zorg dat ik alleen maar bozer wordt :sweat_smile: )

 


Ik kan dit topic nog steeds niet volgen. Hamsters zijn te krijgen in de dierenwinkel. Verder kan ik er helaas geen touw aan vast knopen, Sjors. Ook al ben je bij de '’club'’ if you know what i mean.

Ah sorry ;P 

Stukje Jargon vertaling: 

 

 

Euhm... het is bijna avond. Verder ... weet ik het niet met die hamstertjes...

 

 

HaHa, 

Ik had die vertaling niet nodig. Ik kon jouw fantasie prima volgen. Maar dat komt natuurlijk ook omdat wij elkaar kennen…. :sunglasses: 


Oef,

Ik voorzie dat nummer 73 op termijn de boel bij jou voor de deur legt. Die gaat dat vast niet weken in zijn hal laten liggen. 

En @SjorsK ,

Heeft nummer 73 zich al laten horen? 


Niet voor zover ik weet. Ik heb begrepen dat KPN 't verder gaat oplossen. (Heb wat zitten mopperen hier en daar ;p). 

Dus voor mij is het probleem voorbij :D 


@SjorsK Ik zie inderdaad dat je hebt gesproken met mijn collega's van de klachten afhandeling. Zoals ik het nu zie moet het goed komen. 

Excuses voor het ongemak! :)


Niet voor zover ik weet. Ik heb begrepen dat KPN 't verder gaat oplossen. (Heb wat zitten mopperen hier en daar ;p). 

Dus voor mij is het probleem voorbij :D 

 :musical_note::notes:  They comming to take jou away haha :musical_note::notes: