Skip to main content

Na een aantal jaren tevreden klant bij KPN te zijn geweest zijn we overgestapt naar T-mobile/Tele2.
Zij hadden een gunstig aanbod voor ons, waar KPN geen aanbiedingen had en mij liet wachten op blackfriday. De overstap zou 21-09-2023 plaatsvinden wat ook door KPN is bevestigd,

Ineens wordt ik 29-8-2023 omstreeks 12:00 uur afgesloten en hebben we sinds gistermiddag geen internet meer. Eerst verwees KPN me naar T-mobile, die me weer naar KPN terug verwees.
Uiteindelijk blijkt dat KPN de lijn eruit heeft gegooid, zonder dat er een werkende lijn van T-Mobile is.
Na ruim anderhalf uur aan de telefoon en 3 medewerkers verder nog steeds geen echte oplossing.
De laatste medewerker heeft zijn uiterste best gedaan en me keurig geholpen, zover voor hem mogelijk was. 

Tot op heden zit ik nu nog steeds zonder internet. Ja er wordt een ticket aangemaakt voor en een monteur ingeschakeld, dit kan 2 werkdagen duren.
Wat me echt boos maakte is dat er gezegd wordt dat er een noodbundel geactiveerd kon worden met onbeperkt internet, alleen doordat we deze maand overstappen kon hij dat niet regelen. Ook wordt ik terug gezet in het menu en doorverbonden naar verkeerde afdelingen.
Gewoon teleurstellend hoe je als jarenlang trouw betalende klant wordt behandeld door KPN!!!!!

Gelukkig heeft de laatste medewerker gisteren geregeld dat we allemaal een 5GB hebben, alleen durven we nog steeds geen TV te kijken, omdat we bang zijn dat dit er zo door is en we niet zeker weten hoelang dit gaat duren.
Inmiddels beginnen de kinderen te zeuren dat ze geen tv kunnen kijken en niet op internet kunnen.

KPN, neem je verantwoordelijkheid, de factuur van de komende maand kunnen jullie ook gewoon versturen. Volgens mij kan het niet zo moeilijk zijn:

  1. Activeer onze lijn; of
  2. Schakel zolang de storing onbeperkt mobiel internet in; en
  3. Vergoed onze schade (met name kostbare tijd die verloren is gegaan en de frustratie).

Alvast bedankt voor de spoedige medewerking.

Zojuist een aardige meneer van KPN gesproken en het is een bijzondere situatie.
In april 2023 zouden we overstappen naar Youfone, aangezien er een blokkade op mijn mobiele nummer zat hebben we deze geannuleerd. 
Deze annulering was op 17-4 en op hetzelfde moment heeft Youfone onze lijn ‘gekaapt’.
Aangezien Youfone gebruik maakt van het netwerk van KPN zit, hadden wij dit niet in de gaten.

Blijkbaar is dit nu ontdekt, waardoor de problemen zijn ontstaan.
Samen met een medewerker een work-arround gezocht om de periode tot 21-09-2023 te overbruggen.

Goed opgelost KPN!


Goedemorgen @GB77 en welkom hier op het forum!

 

Zojuist een aardige meneer van KPN gesproken en het is een bijzondere situatie.
In april 2023 zouden we overstappen naar Youfone, aangezien er een blokkade op mijn mobiele nummer zat hebben we deze geannuleerd. 
Deze annulering was op 17-4 en op hetzelfde moment heeft Youfone onze lijn ‘gekaapt’.
Aangezien Youfone gebruik maakt van het netwerk van KPN zit, hadden wij dit niet in de gaten.

Blijkbaar is dit nu ontdekt, waardoor de problemen zijn ontstaan.
Samen met een medewerker een work-arround gezocht om de periode tot 21-09-2023 te overbruggen.

Goed opgelost KPN!

Fijn om te lezen dat er inmiddels al een oplossing is @GB77

Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten!