Skip to main content

Beste, 

Ik heb thuis al een aantal dagen een probleem met het huawei wifi kastje. Er staat verbonden geen wifi. We hebben al gebeld om extra 50gb er op te zetten kan niet zien of dat dit gebeurd is want hij doet niks. Buiten dat heb ik ook 9 berichten. En heb geporbeerd het ip in te vullen op google maar krijg geen site. http://192.168.8.1 deze is dat en doet niks. Ik hoor graag van jullie. 

 

Groetjes Juul Linsen 

Hallo @Juullinsen Welkom hier op het Forum en goed dat je dit meldt. Ik ben wel bang dat ik iets meer toelichting van je nodig heb. Wat bedoel je precies met ‘wifi kastje van Huawei’? Heb je een noodpakket van ons? En waar doel je op met die 9 berichten? 

Ik kijk natuurlijk met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Juullinsen Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je een oplossing hebt gevonden voor het probleem? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 


Reageer