Skip to main content

Omdat ik mijn woning moet verlaten en in mijn nieuwe woning al internet aanwezig is, is dit internet abonnement overbodig geworden. Daarom probeer ik op deze manier iemand te vinden die dit abonnement over wilt nemen.


Het gaat om een internetabonnement van KPN tot 10-03-2021 (daarna maandelijks opzegbaar). Type abonnement: Hussel Internet 100 Mbit/s. Kosten: €47,50 per maand. 


Het is mogelijk om de naam op het contract te wijzigen en de modem naar een nieuwe woning te plaatsen, allemaal kosteloos. Dit heb ik allemaal nagevraagd bij de klantenservice van KPN. De wifi is super snel!

Dit slaat nergens op. Je kunt een abonnement niet overdragen. Een abonnement staat op een naam maar vereist ook een activatie van de lijn e.d., dat kan alleen via een order op naam van de bewoner.


Hi @Ernst-Jan dank voor je eerlijke antwoord. Ik heb de klantenservice van KPN vandaag aan de telefoon gehad. De modem kan verhuisd worden naar een nieuw adres (en aangesloten e.d.) en in het contract kan de naam en het rekeningnummer veranderd worden. Hierdoor is het mogelijk om abonnementen over te dragen. 

Een hele fijne avond nog!


Reageer