Skip to main content

IK heb al een jaar geleden opgezegd, gewoon blijven afboeken zelfs met een medewerker die mailt:

 

Admin: e-mailadres verborgen

Hallo @mb de vos ,

Een reactie naar KPN met bijlage kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Ik weet niet wie je bent maar ik heb gewoon een mail gestuurd naar een medewerker omdat ik dan het bewijs heb dat ik iets verzonden heb en zij het hebben ontvangen. Ze reageren eigenlijk nooit en zo kan ik ze aansprakelijk gaan stellen. Voor de rest begrijp ik niet wat uw belang is om hier op te reageren … het indienen via de website gaat niet over ontrecht bedragen afschrijven door KPN 


Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Een klacht indienen kan het beste schriftelijk.  Hou rekening met een langere doorlooptijd vanwege drukte en krapte van personeel. 


Jaja, KPN , een verschrikkelijk verwende club met medewerkers die liever ergens anders zouden willen werken en leidinggevenden die doorschuiven……drukte en krapte van het personeel ? Je hebt echt niet door dat je totaal in het ootje wordt genomen?


@mb de vos zijn dit aannames van uw kant of heeft u in side information? Ik heb zelf ih verleden voor kpn klachten (klanten reacties) gewerkt. Daar werken wel degelijk mensen die het werk en de klachten serieus nemen en ze proberen deze zo goed mogelijk op te lossen redelijke wijs uiteraard. Probeert u het in ieder geval middels een klacht procedure te melden, dan zal men dit uitzoeken waar dit is misgegaan. Ik vind een jaar geleden ook erg lang. Ps Hoe vaak heeft u dit bij kpn overigens kenbaar gemaakt dat dit nog steeds betaald word? Misschien werkt die medewerker ‘Bersan’ niet meer bij kpn wie weet..


Je kan toch gewoon de incasso terugdraaien, cq zelfs stopzetten. Dan kan KPN in ieder geval niets meer afschrijven.

En dan gesprek verder in gang zetten.

Donald


Ik heb met de zakelijke afdeling gesproken, ik heb meer dan 40 aansluitingen voor internet. Je hebt de mail niet gelezen die ik ontvangen heb. 

Ongelofelijk , deze manier van communiceren als buffer voor degene die verantwoordelijkheid zouden moeten nemen. 

Een stel vriendelijke mensen die totaal zinloos een beetje commenmtaar geven. Kunnen jullie niet daar aan het werk?


Hallo @mb de vos , zoals al eerder genoemd: dit is het klantenforum van de KPN consumenten markt waar klanten elkaar helpen en KPN moderators bijspringen waar nodig. 

40 aansluitingen? Dat is een zakelijk contract.
Dan kan je beter je vraag stellen op het Zakelijk forum KPN of bellen met 0800-0403.


KPN kent blijkbaar langere maanden dan de rest van de mensheid, gezien de data van 39-2 en 39-3 2022,

terwijl in 2022 februari maar 28 dagen had en maart 31 @mb de vos 


KPN kent blijkbaar langere maanden dan de rest van de mensheid, gezien de data van 39-2 en 39-3 2022,

terwijl in 2022 februari maar 28 dagen had en maart 31 @mb de vos 

Viel mij ook op inderdaad 🤪


Het betreft geen data, maar 39-02 en 39-03 hebben betrekking op een huisnummer. Heeft niets te maken met een maand/jaar. 


KPN kent blijkbaar langere maanden dan de rest van de mensheid, gezien de data van 39-2 en 39-3 2022,

terwijl in 2022 februari maar 28 dagen had en maart 31 @mb de vos 

Bijna 2 jaar verder. Wat een waardeloze administratie.


Het betreft geen data, maar 39-02 en 39-03 hebben betrekking op een huisnummer. Heeft niets te maken met een maand/jaar. 2

Als dat al zo zou zijn is dat wel toevallig in een mail van februari 2022  @Raspberry 😎


O, ja, dat kan hoor. Ik laat mezelf graag verrassen :-) 


Allemaal heel interessant, vooral van Ruud met z'n artillerie vermelding . 

Maar heeft iemand een mailadres van KPN? 


Allemaal heel interessant, vooral van Ruud met z'n artillerie vermelding . 

Maar heeft iemand een mailadres van KPN? 

Nee, want KPN kun je niet mailen, behalve op hun uitdrukkelijke verzoek en dan sturen ze een mailadres mee @mb de vos 

Je kunt bellen via 0800 0402, 0800 0403 voor als je een zakelijke klant bent en Facebook en X


KPN was vroeger een prachtig bedrijf met trotse medewerkers , volledig gefinancierd met geld van de overheid 

Hebben jullie met z'n allen dus echt niet door dat deze club nu alleen nog maar kan zenden en nooit ontvangen. Je kan nergens terecht en nemen geen enkele verantwoordelijkheid over hun zaken. 

Ze hebben een machtspositie die ze langzamerhand helemaal gaan verliezen van de clubs die wel begrijpen waar het over gaat namelijk de klanten. De leiding van KPN zijn mislukte carrière gefrusteerden die alleen maar bezig zijn om hun baan niet te verliezen.

Als je dat nummer belt krijg je altijd iemand die geen idee heeft waar je het over hebt en niet weet hoe die het moet oplossen. Je wordt weer in de wacht gezet en krijgt dan iemand die zegt dat die het gaat oplossen om vervolgens nooit meer iets te horen. 

Ik wens jullie veel plezier met deze chatbox


Er klinkt frustratie door in de mail, echter… wat ik zie is dat in het mailtje een datum van 4 feb 2022 staat. Dat is dus twee (2 !!) jaren geleden. Nog niet eerder de mogelijkheid gehad om e.e.a. voor te leggen aan 0800-0403 ??


Het forum is geen chatbox waar real-time gereageerd wordt @mb de vos . Forumleden reageren in de regel het snelst. Moderatoren reageren in de regel binnen enkele dagen, afhankelijk van de drukte.

 

 


Laatste reactie:

Wedden dat ik niets van de moderatoren hoor?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Hoi @mb de vos, zoals je ziet hebben we je gegevens uit je bericht gehaald, Deel privégegevens nooit openbaar op internet i.v.m. privacy. Met de gegevens heb ik voor je gekeken en kom ik een heel ander huisnummer tegen dan wat in je eerste screenshot staat, dat lijkt om een ander adres te gaan. Dat is een consumenten abonnement waar 2 dagen geleden nog een snelheidswijziging is aangevraagd. Gaat het omdat abonnement, of gaat het om een ander abonnement? 

Er wordt ook over zakelijk gesproken, als het een zakelijk abonnement is, is het voor ons niet te zien. Wij hebben alleen zicht op consumenten. Zoals Ruud al zei is er voor zakelijk een aparte optie. Zij kunnen wel zakelijke abonnementen inzien.

Dan kan je beter je vraag stellen op het Zakelijk forum KPN of bellen met 0800-0403.

 


Een ander adres, een ander huisnummer? 🤔 Waar heb ik dat eerder gelezen? Het wordt er zo in ieder geval niet duidelijker op. 

 

Hopelijk lukt het je @mb de vos om hier met de zakelijke afdeling uit te komen. Bel dus naar 0800-0403. 


Beste Moderator Jasper,

Waar heb je het over?

Ik heb w****straat 39 II en 39III opgezegd, die juffrouw zou dat regelen. Zie de mail En vervolgens heb je het over de H****laan 44…….

Ik heb even een en ander ander nagekeken : ik  heb niets aangevraagd en dus alles wat daar naartoe wordt gestuurd is totale waanzin. zie hieronder.Dat is een consumenten abonnement waar 2 dagen geleden nog een snelheidswijziging is aangevraagd.????  Je lult uit je nek . Ga je huiswerk maken en aan het werk

Waarom moet dit mij zoveel tijd kosten? Heb je voor mij een mailadres met iemand die niet zomaar wat roept?

Er is zomaar iets naartoe gestuurd door die onzinclub van je en vervolegens sturen ze een mail met de mededeling : we hebben u gratis een opwaardering gegeven ….. 

Dit is precies hoe het elke keer gaat : en nu ben je beledigd en gaat helemaal niets meer doen….

Beste meneer B De Vos,

 

 

Uw glasvezelverbinding op H*****laan 44 in Rotterdam is klaar voor gebruik. Sluit alleen nog even uw modem aan op het glasvezelaansluitpunt. Zodra u bent aangesloten verhogen we uw internetsnelheid gratis naar 200 Mbit/s. Gewoon, als cadeautje. U krijgt deze verhoging zolang uw abonnement loopt en u niet overstapt op een andere internetbundel. Verder blijft uw abonnement hetzelfde. Op uw rekening ziet u straks de extra snelheid die u hebt gekregen. Hier betaalt u niks extra’s voor.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Het betreft geen data, maar 39-02 en 39-03 hebben betrekking op een huisnummer. Heeft niets te maken met een maand/jaar. 2

Als dat al zo zou zijn is dat wel toevallig in een mail van februari 2022  @Raspberry 😎

@Nomen Nominandum Wat ik dus al dacht, het gaat wel degelijk om 2 verschillende huisnummers! En geen data 😉

 

@mb de vos zegt:

'’Ik heb w*******straat 39 II en 39III opgezegd, die juffrouw zou dat regelen. Zie de mail En vervolgens heb je het over de H*****aan 44……."

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Beste Moderator Jasper,

Waar heb je het over?

Ik heb w******rstraat 39 II en 39III opgezegd, die juffrouw zou dat regelen. Zie de mail En vervolgens heb je het over de H*****laan 44…….

 

 

@Nomen Nominandum dit dus, huisnummers. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy