Skip to main content

Kpn ( het voormalige ptt) heeft heel veel kansen gehad maar het blijft hopeloos. 

De enige remedie om potentiële klanten te behoeden voor onheil en de Nederlandse markt toegankelijk te houden voor bedrijven die het beste voor heeft met het eigen product én voor de klanten is eigenlijk kpn te verwijderen uit Nederland. 

Licentie afnemen en je zelf maar opnieuw uitvinden als je denkt iets GOEDS  toe kunnen voegen aan het bestaande .

KPN is dat vertrouwen NIET WAARD GEBLEKEN. 

Het is vlek op vlek en uiteindelijk is het dermate onoplosbaar gebleken…

Deze "TOP mensen " zijn incompetent gebleken waar het gaat om oplossend vermogen. 

Waarschijnlijk zijn ze ergens anders weer heel goed in aldus de quote 500…

Gewoon,  weg met zo'n onduidelijke organisatie met onduidelijke beweegredenen 

Blijkbaar ben je erg ontevreden over kpn. Je zal niet de enige zijn maar een paar miljoen anderen zijn tevreden. Gelukkig voor jou zijn er alternatieven. Dus er is nog hoop voor je.

@MikevanBreukelen 

Je bent super ontevreden zo te lezen.

Persoonlijk heb ik geen problemen met KPN en mogen ze van mij ook gewoon blijven.

Gelijkgestemden hebben de hoop op verbetering allang opgegeven. 

Kpn is niet te redden. 

Gelijkgestemden hebben de hoop op verbetering allang opgegeven. 

Kpn is niet te redden. 

Uw reactie is ronduit stompzinnig.

Dit gaat gewoon niet gebeuren. De staat heeft ook een woord mee te praten een tegen vijandelijke overname en bij een bankroet moeten we weer met alleen KPN redden. Zie het bij banken of KLM. In Engels zegt men "too big to fall”

Dit gaat gewoon niet gebeuren. De staat heeft ook een woord mee te praten een tegen vijandelijke overname en bij een bankroet moeten we weer met alleen KPN redden. Zie het bij banken of KLM. In Engels zegt men "too big to fall”

Voor die vijandelijke overname is speciaal Stichting Preferente Aandelen B KPN opgericht. Dus dat zie ik niet zo snel gebeuren. https://www.prefs-kpn.nl.

Verder ben ik het uiteraard volledig oneens met topic-starter. Evenals miljoenen andere klanten. Verder krijgt ziggo wel een zeer grote monopolie in Nederland indien KPN zou stoppen wat uiteraard ook gewoon ongewenst is.

Helaas lijkt ​@MikevanBreukelen meer van het type te zijn om meteen te ranten, in plaats van formeel en netjes een klacht/vraag/opmerking neer te leggen.

Jammer eigenlijk, want ik had graag gezien dat Mike gewoon netjes zijn probleem uitlegde, zodat hij misschien inmiddels al geholpen was. De manier die hij toepast gaat uiteraard niet werken.

Los van dit zal KPN niet snel worden overgenomen. Lees ook op Wikipedia het verhaal over Mexicaanse zakenman Carlos Slim die in 2011 KPN wou overnemen. Dat is niet geheel gelukt, maar volgens Wikipedia heeft de Mexicaan nog wel 2,75% een belang in KPN. Gelukkig lang geen meerderheid dus.

Dubbel.

Mischien was het wel handig als er iets meer onderbouwing werdt gegeven.

Zoals welke kansen?

Die beweegredenen zijn toch wel  duidelijk omzet halen. En door acquisitie van bestaande providers en netwerken groeien.

@Ik_Combineer waarom zou iedereen dan naar Ziggo verhuizen? Genoeg andere providers op het kpn  netwerk, het is namelijk onduidelijk of het hele bedrijf wordt bedoeld of enkel de provider.

Er zal wel een onoplosbaar probleem zijn wat simpelweg af en toe voorkomt

Zoals welke kansen?

Die beweegredenen zijn toch wel  duidelijk omzet halen. En door acquisitie van bestaande providers en netwerken groeien.

@Ik_Combineer waarom zou iedereen dan naar Ziggo verhuizen? Genoeg andere providers op het kpn  netwerk, het is namelijk onduidelijk of het hele bedrijf wordt bedoeld of enkel de provider.

Hij benoemd het voormalige PTT, dus dat is dan opdoeken inclusief netwerk. Maar dat is uiteraard uiterst onrealistisch.

En PTT is niet KPN geworden.

PTT is opgesplitst in KPN en PostNL

PTT Post telegrafie en telefoon.   Telegrafie is helemaal verdwenen (als ik het goed heb)

Zoals ik al melde (en ik denk dat meerdere er zo over denken) ben ik dit en dik tevreden over KPN.

Sinds Glasvezel in 2011 klant en nooit problemen gehad.

Daarvoor was ik bij Ziggo en ook daar (gelukkig) nooit problemen gehad.

Ik vraag me ook af wat Mike hiermee wilt bereiken en waarom hij dit vindt. 

Zoals ik al melde (en ik denk dat meerdere er zo over denken) ben ik dit en dik tevreden over KPN.

Net zo stompzinnige reactie onderwerpstarter.

@HansGlas Toevallig zie ik deze reactie van jou nu ook en ook met deze houd je je niet aan de huisregels. Bij deze dus een waarschuwing, bij een volgende overtreding zal een tijdelijke ban volgen. 

@HansGlas Toevallig zie ik deze reactie van jou nu ook en ook met deze houd je je niet aan de huisregels. Bij deze dus een waarschuwing, bij een volgende overtreding zal een tijdelijke ban volgen. 

Je doet maar.

Dit forum is onder mijn niveau als het zo gaat.

Net zo stompzinnige reactie onderwerpstarter.

Met beledigen en vernederen bereik je niets.

En onder jouw niveau? Dat zegt genoeg hoe je over ons denkt.

‘k Ben erg blij met mijn XS/KPN verbinding, nu nog xDSL, het afgelopen jaar 2024 slechts een downtime van, let wel 3,3 minuten! Totaal verkeer 3201,5 GB.

Dat wilde ik toch even kwijt!

Er zal vast wel ergens azijn in de aanbieding zijn...

Toegegeven, de topicstarter is niet bepaald genuanceerd met zijn kritiek.

Aan de andere kant, krijg ik als forumdebutant niet een positief beeld van onze provider van dienst gelet op de ten hemelschrijende draadjes.

Tja, wat kunnen we eigenlijk anders verwachten?

Een ider doet hoogstwaarschijnlijk zijn stinkende best maar ziet zich gevangen in een doolhof van door IC opgelegde protocollen. (computer says no...)

Logisch denken schijnt er tegenwoordig niet meer bij te horen; we zijn te ver doorgeschoten om dit maatschappelijke tij nog te keren.

Ik ben met je eens dat de ACM niks voor de consument doet en dat KPN daardoor op slinkse wijze de glasvezel markt verovert waardoor de consument teveel betaald. Maar ja, we leven in Nederland daardoor zijn we, nog wel, redelijk veilig maar betalen ons krom voor internet, energie en andere zaken helaas.

Moet wel zeggen dat mijn 1G glasverbinding super werkt. Dat dan weer wel en daar ben ik wel blij mee als intensieve gebruikert.

Zoals welke kansen?

Ik weet niet wat je bedoeld met voldoende andere aanbieders op KPN netwerk. Maar die zijn allemaal duurder door de hoge kosten van KPN. Behalve Odido. Daarom switch ik ook elk jaar tussen die 2 om toch een wat redelijker bedrag te betalen. En dat switchen gaat heel makkelijk. Je hebt nog geen 10 minuten downtime.

@MrMarcie ik reageerde op de monopolie die Ziggo dan mogelijk  zou krijgen. 

Als het netwerk wegvalt is er landelijk gezien inderdaad eigenlijk maar 1 optie. De dekking van de andere 2 grotere glasvezelnetwerken is nog niet voldoende. Nu zal er vast wel een andere beheerder komen voor het kpn netwerk.

Kijken we enkel naar de providers dan is er genoeg keuze, dat die niet altijd goedkoper zijn dan de provider KPN staat daar buiten. Toch is KPN op mijn adres € 4,00 duurder dan dochter youfone op basis van 200 Mb. Ook dochter Solcon is duidelijk goedkoper hoewel lastiger te vergelijken daar zou ik dan voor 150Mb kiezen.

Verder is op mijn postcode Jonaz actief € 39,95 voor 1Gb andere smaken leveren ze niet. Dat is nog goedkoper dan Odido.

Terug on topic.

".....de Nederlandse markt toegankelijk te houden voor bedrijven die het beste voor heeft met het eigen product én voor de klanten ...."

Ik vraag mij hierbij af welke markt ik neem aan  telecommunicatie en een bedrijf die het beste voor heeft met de klanten ken ik niet.

@MrMarcie ik reageerde op de monopolie die Ziggo dan mogelijk  zou krijgen. 

Als het netwerk wegvalt is er landelijk gezien inderdaad eigenlijk maar 1 optie. De dekking van de andere 2 grotere glasvezelnetwerken is nog niet voldoende. Nu zal er vast wel een andere beheerder komen voor het kpn netwerk.

Kijken we enkel naar de providers dan is er genoeg keuze, dat die niet altijd goedkoper zijn dan de provider KPN staat daar buiten. Toch is KPN op mijn adres € 4,00 duurder dan dochter youfone op basis van 200 Mb. Ook dochter Solcon is duidelijk goedkoper hoewel lastiger te vergelijken daar zou ik dan voor 150Mb kiezen.

Verder is op mijn postcode Jonaz actief € 39,95 voor 1Gb andere smaken leveren ze niet. Dat is nog goedkoper dan Odido.

Terug on topic.

".....de Nederlandse markt toegankelijk te houden voor bedrijven die het beste voor heeft met het eigen product én voor de klanten ...."

Ik vraag mij hierbij af welke markt ik neem aan  telecommunicatie en een bedrijf die het beste voor heeft met de klanten ken ik niet.

Dan heb jij mazzel met die netwerken. Velen hebben alleen KPN netwerk liggen.

Wat is het probleem? Er zijn nog een stuk of 40 andere providers hoor.

Als je niet overstapt maar bij kpn blijft "rommelen" heb je geen recht van spreken. 

Freedom Internet staat hoog aangeschreven in tevredenheid polls. Als je tenminste niet al te hoge eisen stelt voor tv/radio.

Wat is het probleem? Er zijn nog een stuk of 40 andere providers hoor.

Als je niet overstapt maar bij kpn blijft "rommelen" heb je geen recht van spreken. 

Freedom Internet staat hoog aangeschreven in tevredenheid polls. Als je tenminste niet al te hoge eisen stelt voor tv/radio.

40? Niet op mijn postcode, de meeste van die 40 zijn dan of zakelijk of niet landelijk beschikbaar. Freedom hoort wel bij het segment duurder dan KPN.

@MrMarcie  hier ligt maar 1 glasvezelnetwerk ooit aangelegd door toen nog Reggefiber.

Wat mis je bij Freedom, volgens mij gebruikt ze CanalDigitaal TV-platvorm. Ik heb toch liever 80 zenders met Film1 dan 200+ zenders met 150 zenders die ik nooit kijk.

En PTT is niet KPN geworden.

PTT is opgesplitst in KPN en Postnl. 

PTT Post telegrafie en telefoon.   . 

Beste ​@joop2011  en andere lezertjes. 

Ik herinner me nog een leuke omschrijving van ​@Giant2000 

PTT

Putje graven. Tentje opzetten. Tukkie doen. 

😂

Reageer