Skip to main content

Nadat in 2021 Delta Fiber het hele dorp overhoop heeft gehaald, herhaalt KPN Nertwerk dit inĀ januari 2022 nog een keer; ze zullen eens wat missen.
Heb de oranje kabel in de meterkast liggen en 7 maanden later is de glasvezelaansluiting in de meterkast nog niet gerealiseerd. Onderaannemer Allinq heeft niks open staan en ik moet mij melden bij de provider; bij KPN Provider zeggen ze dat in het systeem staat dat er pas in september weer iets gaat gebeuren. Dat slaat kant nog wal want de buurman heeft het bewuste kastje al in januari gekregen. Hadden ze niks mee te maken. Wat in het systeem staat klopt. Moest maar met KPN Netwerk contact opnemen. Weer met Alling gebeld: hebben niks open staan dus de Provider moet echt een ticket aanmaken. Kunnen helaas niets voor me doen.
Projectleider van Allinq in januari is inmiddels naar het hoge noorden verplaatst qua werkzaamheden; heeft het de afgelopen 2 maanden ook geprobeerd om het alsnog geregeld te krijgen, maar zelfs hij krijgt het niet voor elkaar en loopt tegen de bekende muur.
Zit volledig bij KPN op de koperen draad, dus niet assertief genoeg geweest aan het begin.
Ga nu toch maar eens met Ziggo of Delta Fiber bellen wat zij kunnen.
Wat een ramp is dat KPN; zorg dat je een alternatief hebt om te kunnen switchen!

@Gertjan HĀ 

schreef :Ā Heb de oranje kabel in de meterkast liggen en 7 maanden later is de glasvezelaansluiting in de meterkast nog niet gerealiseerd.Ā 

Hier zit het probleem voor u!

Wie heeft die oranje kabel destijds naar binnen getrokken en in opdracht van wie? En waarom is er destijds niet gelijk de FTU afgemonteerd?

Ā 

KPN de provider gaat echt niets leveren en/of aansturen zolang die FTU niet geplaatst is. #hoedan.


Allinq uit Harderwijk heeft de aanleg gedaan en waarom de FTU niet direct is geplaatst weet ik niet; daar moest weer iemand anders voor komen.


Net via mijn KPN gekeken of ik een glasvezel abonnement kan afsluiten en ja Hoera Glasvezel ligt bij mij binnen zegt het systeem; mij door laten zetten naar afdeling Sales en die kunnen nu wel zien dat de kabel er ligt en dat alleen de FTU nog ontbreekt. Waarom ziet hij dat wel en al die andere collega's niet.
Hij heeft mij nu doorgezet naarĀ KPN Netwerk en moest alle opties afluisten en de juiste intikken. Heb optie 1 ingetikt: over bestaande netwerk. Zit nu weer in de wacht ā€¦...

Ā 

Ā 


@Gertjan HĀ U schreef :Ā 

Moest maar met KPN Netwerk contact opnemen. Weer met Alling gebeld: hebben niks open staan dus de Provider moet echt een ticket aanmaken. Kunnen helaas niets voor me doen.

U moet toch echt bij KPN netwerk NL zijn, zij zijn de opdrachtgever voor de aanleg van glasvezel begrijp ik. Heeft u daar al contact mee gezocht hierover ?Ā Ā https://www.kpnnetwerk.nl

ā˜¹ļøZal je altijd zien ;

KPN Netwerk is tijdelijk niet bereikbaar

Wij plegen op dit moment onderhoud aan onze systemen, hierdoor kun je nu even geen gebruikmaken van de website. Onze excuses voor het ongemak, probeer het straks nog een keer.

Ā 

Vond dit tel.nummer :Ā 0880 06 37 44 KPN Netwerk NL.


KPN Netwerk nu gesproken; verhaal uitgelegd dat ik nu via Sales kom en mevrouw aan de lijn kon zien dat alle andere huizen in de straat al aangesloten waren en dat bij mijn adres de afdeling Civiel de zaak nog op uitgevoerd moest zetten en daarna kan er een afspraak gemaakt worden om de FTU te plaatsen.
Zij bellen mij terug binnen een week; mocht dat niet het geval zijn dan heb ik eenĀ rechtstreeks nummer gekregen want anders kom ik weer in hetzelfde drama terecht.
Ziet er naar uit dat het nu opgelost gaat worden, maar jammer dat ik het via de afdeling Sales pas voor elkaar kan krijgen; waarom ziet niet iedereen hetzelfde in het systeem!Ā 


KPN Netwerk nu gesproken; verhaal uitgelegd dat ik nu via Sales kom en mevrouw aan de lijn kon zien dat alle andere huizen in de straat al aangesloten waren en dat bij mijn adres de afdeling Civiel de zaak nog op uitgevoerd moest zetten en daarna kan er een afspraak gemaakt worden om de FTU te plaatsen.
Zij bellen mij terug binnen een week; mocht dat niet het geval zijn dan heb ik eenĀ rechtstreeks nummer gekregen want anders kom ik weer in hetzelfde drama terecht.
Ziet er naar uit dat het nu opgelost gaat worden, maar jammer dat ik het via de afdeling Sales pas voor elkaar kan krijgen; waarom ziet niet iedereen hetzelfde in het systeem!Ā 

Wat een vervelende geschiedenis. Ik hoop dat het nu wel op z'n pootjes terecht gaat komen.


Nadat in 2021 Delta Fiber het hele dorp overhoop heeft gehaald, herhaalt KPN Nertwerk dit inĀ januari 2022 nog een keer; ze zullen eens wat missen.
Heb de oranje kabel in de meterkast liggen en 7 maanden later is de glasvezelaansluiting in de meterkast nog niet gerealiseerd. Onderaannemer Allinq heeft niks open staan en ik moet mij melden bij de provider; bij KPN Provider zeggen ze dat in het systeem staat dat er pas in september weer iets gaat gebeuren. Dat slaat kant nog wal want de buurman heeft het bewuste kastje al in januari gekregen. Hadden ze niks mee te maken. Wat in het systeem staat klopt. Moest maar met KPN Netwerk contact opnemen. Weer met Alling gebeld: hebben niks open staan dus de Provider moet echt een ticket aanmaken. Kunnen helaas niets voor me doen.
Projectleider van Allinq in januari is inmiddels naar het hoge noorden verplaatst qua werkzaamheden; heeft het de afgelopen 2 maanden ook geprobeerd om het alsnog geregeld te krijgen, maar zelfs hij krijgt het niet voor elkaar en loopt tegen de bekende muur.
Zit volledig bij KPN op de koperen draad, dus niet assertief genoeg geweest aan het begin.
Ga nu toch maar eens met Ziggo of Delta Fiber bellen wat zij kunnen.
Wat een ramp is dat KPN; zorg dat je een alternatief hebt om te kunnen switchen!

Ā 

Tja ā€¦Ā ik was afgelopen woensdag (27-7) de hele dag in huis (vrije dag genomen voor dit), bellen ze af, ziekte, druk, onderbemand, bouwvak ā€¦
DAT WISTEN ZE 3 WEKEN GELEDEN OOK, DAT DEĀ BOUWVAK ERAAN ZAT TE KOMEN TOEN ZE DE AFSPRAAK MAAKTEN !

En hoor van een kameraad 1 straat verderop dat zijn buren vandaag een KPN-monteur hebben gehad die de heleboel heeft afgemonteerdā€¦

PLANNING VAN KPN / KPN Netwerk is ABSOLUUT KNUDDE !!!

Berichtje van mijnĀ kameraad (1 straat verderop):

ā€œMonteur is nu bezig bij de buren, ik vroeg hem waarom er zoveel ziekte is onder de monteurs. Was niet zo maar veel monteurs zijn ZZP en die vertrekken massaal naar de concurrent want die betalen beter...ā€


@Gertjan HĀ U schreef :Ā 

Moest maar met KPN Netwerk contact opnemen. Weer met Alling gebeld: hebben niks open staan dus de Provider moet echt een ticket aanmaken. Kunnen helaas niets voor me doen.

U moet toch echt bij KPN netwerk NL zijn, zij zijn de opdrachtgever voor de aanleg van glasvezel begrijp ik. Heeft u daar al contact mee gezocht hierover ?Ā Ā https://www.kpnnetwerk.nl

ā˜¹ļøZal je altijd zien ;

KPN Netwerk is tijdelijk niet bereikbaar

Wij plegen op dit moment onderhoud aan onze systemen, hierdoor kun je nu even geen gebruikmaken van de website. Onze excuses voor het ongemak, probeer het straks nog een keer.

Ā 

Vond dit tel.nummer :Ā 0880 06 37 44 KPN Netwerk NL.

Dat was woensdag en donderdag ook nagenoeg de hele dag ...