Skip to main content

Goedenavond, 

 

Ik heb onlangs een brief van KPN gehad dat er in mijn straat een nieuw netwerk is aangesloten. Echter als ik de snelheid test op de site van KPN is mijn max haalbare nog steeds maar een magere 74mb download en 22mb upload.

Is het mogelijk om met iemand van KPN in contact te komen of er daadwerkelijk al een nieuw netwerk in mijn straat ligt. Ik kan nergens een email adres vinden van KPN, daar zijn ze helaas heel geheimzinnig in ofzo. En ik wil niet graag hier in het openbaar mijn adres neerzetten.

Met vriendelijke groet, 

Dennis

Je lijn zal nog overgezet moeten worden. Dat gaat voor kpn klanten automatisch maar kan wel een maand duren. Een medewerker kan dit soms versnellen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.  Wat zegt deze site over de te behalen snelheid?https://netco-fpi-info.fourstack.nl


Hi@Dennis2404, ik kan met je mee kijken naar de mogelijkheden! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Je kan ons ook bellen via 0800-0402 of gebruik maken van de chat functie op onze site. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


Reageer