Skip to main content

0880063744 is lachwekkend.   Verstaat niets.  Niet bereikbaar.   Kpnnetwerk.nl/haalbaarheidsonderzoek kan niet worden verzonden.   Undefined prefferddaterror.

 

08000402 heeft medewerker alles uitgezocht en verwijst mij naar bovenstaande.  Kortom CHAOS

Inmiddels al 2 maand bezig om internet te krijgen in woonhuis.   Het nummer 0880063744 is op zich een oudejaars conference waardig.   

 

De site voor haalbaarheidsonderzoek stopt op t laatst vanaf undefined preferreddate.

 

Kortom RUK.    Hoe nu verder als ze neu bereikbaar zijn

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Gaat het echt om het haalbaarheidsonderzoek of heb je andere problemen?


Ben je echt alleen hier om mensen te helpen of …...?

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Wat doe jij nou?? Ik stel gewoon een vraag om te kijken of ik je kan helpen.  Maar laten we het hier maar bij houden. 


Dat denk ik ook


En als je echt echt echt van kpn bent dan zou je t nummer eens moeten bellen met postcode 9419tj    Is hilarisch. Oudejaars conferance waardig zeg maar


we zijn mede forum gebruikers alleen mensen met kpn logo ervoor zijn medewerkers


@vylanche Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel problemen hebt met het bereiken van KPN Netwerk. 

Je geeft aan dat het gaat om een haalbaarheidsonderzoek. Dit betekent dus ook dat glasvezel vooralsnog in jouw omgeving niet op de planning staat? 

Als het inderdaad om een haalbaarheidsonderzoek gaat dan KPN als provider daarin niets betekenen. Voor de aanleg van glasvezel is KPN Netwerk verantwoordelijk. 

KPN als provider is verantwoordelijk voor het leveren van het abonnement. 

Of gaat het toch om iets anders? Zou je de situatie iets uitgebreider kunnen uitleggen? :)

 

Overigens stel je je vraag op een forum waarop voornamelijk klanten elkaar helpen. Als het dan niet lukt om er uit te komen dan helpt een moderator. 

Ik vind je reactie richting de medeforumgebruikers niet netjes. Ik kan mij voorstellen dat het irritatie oplevert als je al 2 maanden bezig bent om internet te regelen. 

Maar daar kunnen andere klanten op het forum niets aan doen. Het zou je dan ook sieren je toon richting hen aan te passen.