Skip to main content

Even mijn gal spuwen...

 

Onze aanvraag voor een glazvezel kabel voor de deur (nieuwbow) loopt al per 19 juni 2023 en tot op heden heb ik behalve een email van KPN Netwerk op 3 augustus niets, maar dan ook niets meer vernomen?

Het is ondertussen einde week 41, maar geen email, geen telefoontje van jullie of de 'aannemer' die de werkzaamheden in week 39 of 40 zou uitvoeren volgens de email van 3 augustus.

 

Ik heb gemaild op

11 september

2 oktober

5 oktober

maar niets!!

 

Meermaals gebeld met de 'helpdesk' van KPN netwerk, maar die weten ook niets of kunnen niets? Vandaag 45 (!!!!) minuten in de wacht gestaan voor hetzelfde antwoord als vorige keer.

Wat is dit toch voor manier? Ik was een zeer gelukkige KPN klant, maar hier blijft echt niets van over, jullie laten me bijna geen keuze om met Ziggo in zee te gaan, dat zou toch absurd zijn?

 

30 oktober begint bij ons de hovenier om de tuin aan te leggen, dus het zou fijn zijn als die kabel er voor die dag ligt, want anders moet straks de hele boel weer open als jullie aannemer erbij moet.

Ik hoop echt dat iemand mij nu eens serieus neemt en de service levert die ik van KPN gewend ben.

We zien dit vaak. Het lijkt er op dat het allemaal een beetje teveel is voor kpnnetwerk.  Zeker voor de aannemers die naar het lijkt het werk niet aankunnen.  Als Ziggo wel bij jou kan leveren op korte termijn dan raad ik je aan daarvoor te gaan. 


Ha @Tomash, welkom! Wat ontzettend rot dit 😞. Het spijt me zeer dat ik ook verder niets voor je kan betekenen hierin. Het is inderdaad KPN Netwerk en de onderaannemer die nu aan zet zijn. Excuses hiervoor!


Hi, nog steeds geen glasvezel, bizar… En niemand kan je ook fatsoenlijk vertellen wat je kunt verwachten. Op de status check staat al eeuwen 

We sluiten je woning binnenkort aan op glasvezel, We sturen je een brief waarin staat hoe je een afspraak maakt met onze monteur. Je hoeft daar nu nog niets voor te doen

 

nou… ik merk er weinig van. 


Het woord binnenkort is rekbaar. Binnenkort wordt onze zon een supernova, om dan vervolgens tot een zwart gat ineen te krimpen :-)

Voor mijn postcode stond vorig jaar zomer al dat KPN “binnenkort” glasvezel ging aanleggen bij mij.

Nu blijkt het in praktijk Q3 2025 te worden. Eerlijke communicatie?

 

 


Binnenkort wordt onze zon een supernova, om dan vervolgens tot een zwart gat ineen te krimpen

U kalt raas, onze zon heeft daarvoor te weinig massa (lees, is te klein) :-)