Skip to main content

KPN: qua netwerk mogelijk één van de betere; qua service ??

 

Mijn ervaring van afgelopen weken:

TV valt uit: na 3x telefoneren (totaal meer dan 2 uur wachten; druk met storingen of onderbezetting ?) eindelijk iemand aan de lijn.

Van alles uitgeprobeerd. Sturen gratis monteur langs & nieuw kastje.

Kunnen ze direct naar de ‘belabberde’ wifi (al jaren last van) kijken.

Monteur komt: drukt met tandenstoker op een reset knopje. Resultaat storing opgelost (konden zij mij aan de telefoon niet zeggen….)

Wifi: “ja meneer ik wil wel kijken maar dat is ‘uurtje factuurtje’”?

Hij spreekt over zgn. Super wifi kun je aanschaffen (nieuwe klanten gratis: u heeft al ‘genoten’ van een welkomst geschenk)

Eén ding heeft hij geen antwoord op: ja, in verre verleden welkomstgeschenk maar toen werd er goede wifi belooft wat nooit waar gemaakt is..

Laat dan maar….

 

Nu wederom: heb/had KPN compleet met 2 mobiele abonnementen.

Kleine word groot dus ‘kids’ abonnement voor hem.

Gebeld naar KPN: ja u kunt dit afsluiten maar dan moet u wel een andere abonnementsvorm nemen ’hussel’.

OK als al hetgeen ik heb maar gelijk blijft.

Antwoord: natuurlijk… u gaat zelfs iets minder betalen….

Top

Helaas.

‘gratis abonnement: on demand’ is ineens verdwenen.

Gebeld

KPN:  ja meneer met hussel kunt u dit weer terug krijgen maar niet gratis…dit kost….?!!

Grrrr. Laat maar…

 

1e rekening: kosten voor 2e tv aansluiting ?

Blijk ik al jaren voor te betalen…nooit op gelet…automatische incasso….(mijn fout)

Gebeld en uitgelegd dat dit al ca 4 á 5 jaar geleden opgeheven was.

KPN: ja meneer ik zal het voor u stop zetten.

Restitutie: KPN; nee daar doen wij niet aan…

Nu

TV aan, wil opname bekijken: (mijn gratis) opname pakket weg ??

Wat nu: weer bellen en te horen krijgen dat ik dit terug kan krijgen door een pakketje á € … erbij te nemen ?

Waar stopt dit

Onderhand tijd om over te stappen ?

 

Graag uw response.

Maar de meeste problemen zijn toch dat je zelf niet goed je contract/voorwaarden leest?

En een reset geven is volgensmij een van de meest aangeraden dingen die je leest.


Telefonisch wordt je duidelijk verkeerd voorgelicht & reset d.m.v. knopje tandenstoker wordt niet verteld

 


Aanvulling: gisteren maar weer gebeld

ze zetten de 2e TV ontvanger er weer bij want hierbij krijg je gratis het opnamepakket weer terug. voor die 2e TV ontvanger moet je natuurlijk wel betalen.

Resume

Ik begin met een compleet pakket met 2x mobiel abonnement.

Wil een aanvulling (extra mobiel abonnement voor de kleine) en goedwerkende WIFI

Eindig dus met een pakket waarbij mijn gratis on demand & opnemen in rook zijn opgegaan  & nog steeds slechte WIFI.

hoe zat dat ook al weer met ‘super wifi’ niet gratis voor bestaande klanten omdat deze al genoten hadden van een aanbieding ??

KPN service ??

 


die "super wifi” aanbiedingen van providers is ook het domste wat je kunt doen.

Geen huis en situatie is gelijk.

Waar de een met een extra acces point genoeg heeft met 50 mbit is de andere veeleisend en heeft 6 accespoints nodig en wil 300 mbit over wifi.

Een provider moet gewoon signaal aanleveren en een standaard modem met de optie en ondersteuning dat je een range aan eigen/goede modem/routers kunt gebruiken (wat nu ook langzaam gebeurd).

al die extra dingen kunnen ze beter afschaffen en abbo prijzen verlagen.


Nvt