Skip to main content

Ik heb nu al serieus tientallen keren met kpn gebeld, elke keer krijg ik een andere medewerker die ik opnieuw het verhaal moet vertellen. Ik probeer hele tijd internet en tv te bestellen maar elke keer lukt het niet. Nu heeft het systeem van kpn als 2 keer mijn bestelling automatisch geannuleerd terwijl wij hier hele tijd op zitten te wachten. Niemand van kpn die dat ook even laat weten. Nu kreeg ik als noodoplossing een noodpakket tv online internet van jullie maar die is ook niet geleverd. Zitten nu al 2 maanden in ons huis zonder internet en kpn doet er niks aan. Elke keer een andere koekwaus aan de telefoon die beloftes maakt en eindstand worden we hele tijd afgewimpeld zonder dat er maar iets geregeld word. Ik vind dit zeer slechte service, vooral omdat we geen vast contactpersoon hebben die weet wat het probleem is.

 

Vriendelijke groet

D. Soputan

Hoi @Dsoputan 
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Heb je al een klantnummer zo ja vul die en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Dan  kunnen ze gelijk zien wat er aan de hand is.


Ik heb ook nog geen klantnummer 


Je krijgt als je met KPN belt of chat een zogenaamd intelligent antwoordapparaat aan de lijn (ook bij de chat daar heet zo iets een bot).

Het geeft altijd dezelfde vragen en antwoorden.

Als het je verveeld zeggen of intijpen: “Ik wil een medewerker spreken”. Niet bang zijn dat je iemand beledigd. Dat antwoordapparaat kent geen emoties. 


@Dsoputan 
Ik heb de KPN een seintje gegeven ze reageren spoedig hierop
Vul wel zoveel mogelijk in je forumprofiel Klik hier in.


Hahaha nee ik spreek gewoon met medewerkers. Bel ook elke keer min een halfuur met ze


Er zijn meer providers. De ene traag, de ander graag...


Hoop dat iemand kan zien of vandaag dat noodpakket voor internet en tv komt, want heb ook nergens bericht van gekregen, geen track en trace code. Dit is de tweede werkdag dus laatste dag dat het geleverd zou kunnen worden


Hoi @Dsoputan . Erg jammer dat je zo in het ongewisse gelaten wordt.

Wat ik nu bij elkaar kan puzzelen is dat er GEEN actieve order is. Alleen maar een aanvraag die verder nog NIET door de andere systemen is opgepakt. 

Bij een voorgaande (mislukte) bestelling zag ik dat er mail naar jou is gestuurd. Waarschijnlijk omdat er meer info nodig was over de bestelling en/of de aansluiting bij jou thuis.

Ik zie verder dat een collega vandaag een verzoek voor een Noodpakket heeft doorgestuurd. Aangezien jij helemaal geen actief account bij ons hebt, heb ik het nare voorgevoel dat dat verzoek om een Noodpakket niet gehonoreerd gaat worden. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. (context: om dit uberhaupt te kunnen versturen hebben we je actieve bestelling in een van de achterliggende systemen nodig, en die zie ik nergens)

Wat ik nu voor jou gedaan heb is een mail sturen naar de afdeling die de initiële orders voor ons invoert. Hierin stel ik de vraag waarom dit geen ‘volwaardige’ bestelling is geworden.  Het antwoord verwacht ik begin volgende week. Ik hoop dat dus meer informatie voor je te hebben.


Noodpakket is vandaag wel binnengekomen gelukkig, maandag zou er een monteur komen. Hopelijk komt het allemaal goed


Ik ben nog wat meer te weten gekomen. Blijkbaar zit er iemand op jouw lijn die de boel bezet houdt. Ik zie dat een collega hier navraag over heeft gedaan en geprobeerd heeft om dit op te lossen. Helaas loopt het spoor daarna dood.

Ik ga hier navraag over doen en kom er op terug. 


Nu is er maandag een monteur geweest en die is erachter gekomen dat er kadaster fout in het systeem van kpn zit waardoor wij niet op ons adres... 71a kunnen bestellen. Zit hier met de buurman in een pand met 71 en 71a. In het systeem staat alleen 71a en 71b en de buurman zit dan dus op ons adres en wij moeten op 71b bestellen dan is alles opgelost zei hij. Nu hebben we die dag gebeld naar kpn en die zei er komt donderdag een kpn monteur op een kabel aan te leggen. En wat denk je. Het is nu donderdag en ik bel kpn en er staat geen monteur ingeplant en ze weten weer niet wat er aan de hand is. Ik word hier zo moedeloos van. Alsof we elke keer opnieuw moeten beginnen. 


Als ik nu zoek op het alternatieve adres vind ik een nieuwe bestelling die we gaan leveren op 28-6.. Hier is ook een monteur voor ingepland.

Is deze informatie bij jou bekend?


Yes heb een nieuwe afspraak gemaakt, de donderdag dat we eigenlijk een monteur hadden geplant is niet gekomen. Heel raar want we hadden toen samen met de andere monteur een afspraak ingeplant 


Ik vermoed dat de plannen op de achtergrond zijn gewijzigd. Ik betreur dat dit dan wéér niet helder gecommuniceerd is.