Skip to main content

Is de KPN in het geheel  niet meer bereikbaar via telefoon??? of is dit misschien via chat ? 

Ik overweeg als dat zo is maar mijn contracten maar op te zeggen want ik vind dit dan uitermate vervelend en klantonvriendlelijk…

heb serieuze problemen met de wifi en wilde eigenlijk daar een oplossing voor en overwegen mijn pakket te wijzigen. 

Kortom, mijn vraag dus om die reden. Ik wil graag iemand spreken die me helpt

Hallo @GJvK19 , KPN is via 0800 0402 of  via chat bereikbaar, maar het is erg druk.

 


Goedemiddag @GJvK19 en welkom hier op het KPN forum :)

Allereerst excuses voor de late reactie. Het is momenteel erg druk en ik was niet eerder in de gelegenheid om je bericht te beantwoorden. Zoals @JanD  al aangeeft, zijn we te bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en spreek dan in dat je graag wilt worden doorverbonden met een medewerker). Heb je inmiddels contact gehad? Voor problemen met de Wi-Fi zou ik je in eerste instantie willen adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoeren. Wanneer er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, zal de Wi-Fi Manager een gratis oplossing aandragen in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dit zou voor de gewenste verbetering moeten zorgen. Laat je ons weten wat hier uit is gekomen?


Reageer