Skip to main content

Ik heb sinds gister kpn maar als ik kpn veilig wil installeren krijg ik een foutmelding dat het niet in mijn pakket zit of niet aan staat.

ik wil graag z.s.m. een oplossing want heb al gebeld met kpn maar dan is er een ticket aangemaakt en worden we waarschijnlijk pas over 3 dagen gebeld door de technische dienst.

maar we hebben een internet shop dus kan echt niet zo lang zonder internet zitten.

ik las het probleem al voorbij komen bij andere dus hoop toch echt dat het opgelost wordt! 

Dag @Nicie, goed dat je contact met ons opneemt. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Als ik het goed begrijp, lukt het jou niet om KPN Veilig te installeren. Maar je spreekt ook over het niet hebben van een internetverbinding. Hoe zit dit precies? Je hebt namelijk geen KPN Veilig nodig om gebruik te kunnen maken van het internet.

Zou je ook gelijk je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


We hebben wel internet alleen geen kpn veilig dus als ik geen virus beschermer heb is op internet gaan niet zo veilig bedoel ik dan.

 

ik kan kpn veilig niet installeren want ik krijg een melding dat het niet in mijn pakket zit of niet aan staat.

klantnummer kan ik even niet zo snel vinden de rest ingevuld op profiel.

 


Bedankt voor het invullen van je profiel en de toelichting. Voor zover ik kan zien, zou je inmiddels gebruik moeten kunnen maken van KPN Veilig. Ik zie dat mijn collega van de telefonische klantenservice al een ticket heeft ingeschoten voor onze Back Office. Ik ben bang dat ik op dit moment dan niet meer voor je kan betekenen. Je kunt in de tussentijd gebruik maken van het standaard antivirusprogramma van jouw pc/laptop.


Het is inmiddels gelukt! We moesten gewoon even een paar dagen wachten!


Fijn dat het inmiddels gelukt is! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. We helpen je graag verder. :blush: