Skip to main content

Wie kan mij in contact brengen met een medewerker van KPN die over het (klein) vastgoed en eventuele verkoop daarvan gaat?

10 jaar geleden een kavel gekocht met in de hoek een hap van 3m bij 3m eruit waar een KPN verdeelstation (oid) staat. Dit verdeelstation is alleen nooit in gebruik genomen door KPN en ik wil graag weten of dit mogelijk gekocht kan worden.

Tips, namen etc wordt gewaardeerd!

Goedemiddag @Luuk B! Ik wil hier graag mijn best voor doen! 

Kun jij een foto van wat er staat maken en uploaden in dit topic en in je Forum profiel je volledige naam, contact telefoonnummer en e-mailadres noteren? 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je ook informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Heb je hier nog hulp bij nodig, @Luuk B of is je vraag via een andere weg inmiddels al beantwoord?


Jazeker, bedankt voor je reactie. Stuur zo PM


Bedankt voor jouw bericht met de benodigde gegevens!

waar een KPN verdeelstation (oid) staat. Dit verdeelstation is alleen nooit in gebruik genomen door KPN en ik wil graag weten of dit mogelijk gekocht kan worden.

Ik heb laten controleren of dit vastgoed van KPN is, maar dat schijnt niet zo te zijn. Op dit soort gebouwen/ stations zit altijd een plaatje met gegevens: is deze te vinden (voor, achter of zijkant)? Eventueel kan de gemeente jou ook verder helpen om uit te zoeken wie de eigenaar is.


Bedankt voor je reactie en het uitzoeken. Ik zal kijken of er een plaatje op zit. Echter, ik heb een recent uittreksel uit het kadaster en daar staat KPN toch echt als eigenaar op dus het kan eigenlijk niet anders dan dat KPN de eigenaar is...


Zojuist gebeld met de gemeente en ook zij geven aan dat het eigendom is van KPN….


En dat plaatje, heb je dat al kunnen ontdekken? Ik ga er sowieso weer achteraan! :thinking::sunglasses:


Zojuist gebeld met de gemeente en ook zij geven aan dat het eigendom is van KPN….

En ze hebben helemaal gelijk, hoor! Het was de eerste keer niet goed gecontroleerd: excuses hiervoor! :face_palm_tone4::rolling_eyes: We checken wat de (technische) status van de kast is en of we er nog plannen mee hebben: ik meld mij weer zodra ik een update heb!


Fijn! Ik wacht het af…. 


Hallo Shyrin,

We zijn nu bijna een maand verder sinds je laatste reactie. Is er een reden waarom dit zo lang moet duren? Ik neem toch aan dat er binnen KPN een afdeling Vastgoed(beheer) is?

Kun je mij anders de contactgegevens doorgeven? Ondanks dat ik je inspanning waardeer, blijft het een beetje vreemd dat ik hierover moet communiceren via een Forum

Ik hoop spoedig op een reactie.


Er wordt uitgezocht of de kast/ stuk grond verkocht kan worden of dat het bijvoorbeeld in de toekomst gebruikt kan worden! Dergelijke afdeling is er zeker, maar zonder directe contactgegevens. Ik heb om een update gevraagd.


We zijn inmiddels weer 3 weken verder en begin nu toch mijn geduld een beetje te verliezen. Ondanks je beste bedoelingen is dit natuurlijk een schandalige gang van zaken dat ik nu 2 maanden met een voor mij anoniem persoon zit te communiceren over een prive zaak in openbare forum (lekker AVG proof). Je geeft aan “zonder directe contactgegevens” maar dat is natuurlijk niet zo, want wie en hoe communiceer jij hier dan intern over?

Als je de gegevens niet kunt/mag geven laat ze mij dan bellen. Ik verwacht aankomende week iemand te spreken die hier inhoudelijk over gaat en anders gooi ik dit draadje online...


U bent hier op een forum waar klanten elkaar helpen.  Een forum van een provider die niets heeft met vastgoed.  U treft een medewerker die desondanks toch voor u op zoek gaat. Geheel uit klantvriendelijk. En dan gaat u dreigen? 


Hallo Joep, ik ken je niet en ik begrijp ook niet helemaal waarom je vind dat jij je hiermee moet bemoeien, ik geloof niet dat iemand om jouw mening heeft gevraagd. Zoals je kunt zien wordt ik hier al maanden over aan het lijntje gehouden en ben ik tot mijn laatste reactie meer dan geduldig en correct geweest. En in mijn optiek; KPN is KPN punt. Of het nou de provider of de vastgoed afdeling is, is voor mij niet relevant. KPN heeft als organisatie ervoor gekozen om alleen bereikbaar te zijn via de consumenten kanalen. Ik heb dan ook geen andere keuze dan het op deze wijze te doen anders had ik het echt niet gedaan. En voor jouw beeldvorming; het is geen dreigement.


In deze casus kan ik mij heel goed voorstellen dat KPN niet zomaar een telefoonnummer wil geven, maar zeg dit gewoon. Ze zullen vast een nummer hebben.. Misschien kan de afdeling die hierover gaat zijn telefoonnummer krijgen en hem bellen. @Luuk B De reactie kan wel wat minder. @Shyrin_ doet namelijk haar best voor jou.


Hallo @Luuk B 

met een voor mij anoniem persoon zit te communiceren over een prive zaak in openbare forum (lekker AVG proof). Je geeft aan “zonder directe contactgegevens” maar dat is natuurlijk niet zo, want wie en hoe communiceer jij hier dan intern over?

Als je de gegevens niet kunt/mag geven laat ze mij dan bellen. Ik verwacht aankomende week iemand te spreken die hier inhoudelijk over gaat en anders gooi ik dit draadje online…

Dat je deze kwestie in een openbaar forum gooit doe je zelf, niemand verplicht je daartoe.

Het draadje online gooien heb je al gedaan door het posten in dit openbare forum.

Alles is dus wereldwijd te lezen door iedereen die dat wil en daar in geïnteresseerd is en even aan het 'googelen' slaat.

 

 

 


Hallo Jeroen, natuurlijk kan het minder maar de frustratie neemt de overhand. Ik heb Shyrin nooit persoonlijk aangevallen en haar eerder ook bedankt voor de genomen moeite. Wat jij aangeeft heb ik eerder ook al om verzocht en middels een PB ook mijn contactgegevens doorgegeven. Overigens waarom zou je geen telefoonnummer geven? Het is niet alsof je pincode van je bankpas geeft en een rechtstreekse communicatie is nou eenmaal het makkelijkst en het snelst om de mogelijkheden te bespreken


Blijkbaar snap je niet hoe dit forum werkt. Hier helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Misschien is dit voor jou niet het juiste kanaal om te communiceren met kpn. 


Nee natuurlijk niet Joep als er een ander kanaal was geweest had ik dit gedaan! Maar misschien heb ik niet goed gezocht… als jij een telefoonnummer kan vinden van de afdeling Vastgoed(beheer) van KPN dan hoor ik het heel graag...


Overigens was het nooit mijn intentie om een hele correspondentie te starten op dit forum. Zoals je kunt zien in mijn eerste post ging het mij alleen om een contactpersoon...


@Luuk B

Geen idee hoe dit werkt 

Maar je kunt eens bij kpn-netwerk proberen 

https://www.kpnnetwerk.nl/


Hallo @Luuk B , kun je hier iets mee:

https://nl.linkedin.com/in/storechaser


@peter-keetfm Bedankt, dit zou weleens een goede ingang kunnen zijn!!


Hallo Joep, ik ken je niet en ik begrijp ook niet helemaal waarom je vind dat jij je hiermee moet bemoeien, ik geloof niet dat iemand om jouw mening heeft gevraagd. Zoals je kunt zien wordt ik hier al maanden over aan het lijntje gehouden en ben ik tot mijn laatste reactie meer dan geduldig en correct geweest. En in mijn optiek; KPN is KPN punt. Of het nou de provider of de vastgoed afdeling is, is voor mij niet relevant. KPN heeft als organisatie ervoor gekozen om alleen bereikbaar te zijn via de consumenten kanalen. Ik heb dan ook geen andere keuze dan het op deze wijze te doen anders had ik het echt niet gedaan. En voor jouw beeldvorming; het is geen dreigement.

@Luuk B

Dat @Shyrin_ hier zo lang mee bezig blijft is vreemd. Maar aan het lijntje houden, ik denk het niet. Het is gewoon de communicatielijn van KPN die heel onduidelijk is. Hierover heeft veel gestaan op Internet geschreven door KPN, maar waarschijnlijk is het weer weg want het schuurde in mijn ogen vaak met de Nederlandse wet.

Maar nu een mogelijke oplossing voor jou, de meest eenvoudige lijkt me dat je contact opneemt met KPN zakelijk via de chat . https://www.kpn.com/zakelijk/service.htm?icid=service2#_

Wat je hebt geschreven of wat er is geantwoord kan je afdrukken. De rechter heeft namelijk bepaald dat je alleen geen e-mail adres hoeft te vermelden, als je beschikt over een chat met transcriptie mogelijkheid.

Uiteraard zou een geschreven brief natuurlijk ook een mogelijkheid moeten zijn. Jouw vraag heeft namelijk niets met een product van KPN te maken maar met onroerendgoed van KPN., 

https://www.kpn.com/algemeen/over-kpn.htm 


@peter-keetfm Bedankt, dit zou weleens een goede ingang kunnen zijn!!

Hallo @Luuk B , je bedoelt mij @JanD waarschijnlijk.:thinking: