Skip to main content

Wie kan mij in contact brengen met een medewerker van KPN die over het (klein) vastgoed en eventuele verkoop daarvan gaat?

10 jaar geleden een kavel gekocht met in de hoek een hap van 3m bij 3m eruit waar een KPN verdeelstation (oid) staat. Dit verdeelstation is alleen nooit in gebruik genomen door KPN en ik wil graag weten of dit mogelijk gekocht kan worden.

Tips, namen etc wordt gewaardeerd!

@CorL bedankt voor de tip! overigens ben niet uit op “name and shame” hoor. Wil alleen graag een antwoord op mijn vraag. Maar er komen nu toch wat bruikbare tips binnen van forumleden, dus bedankt hiervoor!


@JanD haha, die van jou ook hoor dus eigenlijk van beide… via linkedin had ik idd ook al wel gevonden alleen de medewerkers zijn alleen te benaderen met een premium linkedin account..


Beste @CorL,

Met alle respect, maar wat een onzin ben je de laatste dagen weer aan het uitkramen.

Ik ben ervan overtuigd dat @Shyrin_ met de beste intenties voor @Luuk B aan de gang is. KPN is echter een grote organisatie en helaas vragen grote organisaties meer tijd om iets gedaan te krijgen.


Ik moet aan 12 jaar geleden denken, toen ik de overstap naar KPN maakte. Met het contract ging het direct mis en zoals je vaak leest op een forum, moest ik wel 10 keer bellen om zaken te regelen en mijzelf prettig te voelen bij de nieuwe overstap die ik op dat moment nam. Na vier keer bellen kreeg ik een mail van een leidinggevende en belde de leidinggevende persoonlijk op na wat uitzoekwerk. Tegenwoordig zijn er alleen protocollen en kan er niemand meer iets doen om wil west avonduren te voorkomen. Snap ik, alleen ga je daar ook flink met service achteruit. Als iets niet lekker loopt, kan je ook eens discretionaire ruimte nemen om hiermee iemand tevreden te houden terwijl er niemand benadeeld wordt.

Waar de KPN medewerker moeite doet om per mail iets uit te zoeken (hoeft ze niet te doen) is ze enthousiaster in het aanbieden van haar hulp dan daadwerkelijk door te pakken.

DIT LAATSTE NATUURLIJK ZWART-WIT GEZIEN. IK KAN NIET DAADWERKELIJK OORDELEN OVER DE INTENTIES ACHTER HET AANBIEDEN VAN HULP. IK GEEF ALLEEN MAAR EEN SITUATIE WEER WAARIN IK IETS MIS

 

Waarschijnlijk doet zij dit ook, andere zou ze niet met een update komen, maar ik denk dat zij ook wel snapt dat het antwoorden zijn die niet echt duidelijk zijn. In plaats van dat een afdeling geen telefoonnummer heeft, eerlijk zeggen dat je deze niet mag geven. Iedere medewerker heeft een leidinggevende en iedere leidinggevende kan ook weer een stapje zetten.

Nogmaals, de medewerker hoeft haar hulp niet te verlenen maar zet je tanden er in vast en zoek het uit en maak uitzonderingen (met toestemming van een lg) en geef een telefoonnummer of geef zijn nummer door.


 


Hoi Allemaal,

Deze firma doet regelmatig zaken voor KPN.
een telefoontje kan nooit geen kwaad.
Hier te lezen.


Beste @CorL,

Met alle respect, maar wat een onzin ben je de laatste dagen weer aan het uitkramen.

Ik ben ervan overtuigd dat @Shyrin_ met de beste intenties voor @Luuk B aan de gang is. KPN is.echter een grote organisatie en helaas vragen grote organisaties meer tijd om iets gedaan te krijgen.

Ik heb even gezocht waar jij je antwoord op baseert. Want ik schreef dat @Shyrin_ lang bezig was geweest voor @Luuk B en hem zeker niet aan het lijntje heeft gehouden. Het enige dat vreemd is, dat het lijkt of alleen zij lang bezig is geweest, maar het ziet er uit of ze zeer vasthoudend is. Je ziet in de draad dat @Luuk B meermalen vraagt om een contactpersoon bij KPN. (Maar zonder jouw commentaar vond ik het onnodig om dit te schrijven).

Als jij en @JanD mijn antwoord onzin vindt, Misschien kan je de auteurs zelf laten reageren, ik heb er lang op zitten zoeken want zo makkelijk vindt je contactgegevens van KPN niet. 

Ik wil proberen niet hetzelfde te doen wat hier veel forumleden ongelimmiteerd schijnen te mogen doen. Zoals nu ook weer, mij beschuldigen dat ik schreef dat @Shyrin_ geen goede intenties had. Ze behoort bij mij tot de best gewaardeerde KPN moderators. 


Hoi Allemaal,

Deze firma doet regelmatig zaken voor KPN.
een telefoontje kan nooit geen kwaad.
Hier te lezen.

Denk je echt dat Zadelhoff zich bezighoudt met een gebouwtje op een stukje grond van 3x3 meter?


Ik zeg en denk niets in deze.
Ik schrijf.
Denk wel dat ze alle relevante telefoonnummers hebben.
Of ze die willen delen, weet ik dan weer niet.


Ik zeg niets ik schrijf.
Denk wel dat ze alle relevante telefoonnummers hebben.
Of ze die willen delen weet ik dan weer niet.

We hebben niet met iemand te maken die een tv kastje wil en bij de gewone klantenservice zijn gelijk niet krijgt en daarom een meerdere wil spreken. Het is een uitzonderlijke vraag die niet dagelijks terugkomt en daarom zouden best uitzonderingen gemaakt mogen worden.


Jouw frustratie kan de overhand nemen, maar daar schiet niemand wat mee op. Je hebt een vraag gesteld en, zoals @Jeroen Ruiter en @wjb terecht opmerken, een uitzonderlijke vraag binnen een grote organisatie. Ik heb aangegeven dat ik mijn best doe om je verder te helpen: om nu te lezen dat je maanden aan het lijntje gehouden wordt, vind ik erg bijzonder*. Ik zie namelijk niet in waarom er ook maar iemand belang bij zou hebben om je aan het lijntje te houden. Die heb ik in ieder geval niet: ik had je liever gister dan vandaag een antwoord op je vraag gegeven, maar snap ook dat voor deze vraag extra tijd nodig is om het één en ander uit te zoeken.

Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over mijn eerdere bericht:

Dergelijke afdeling is er zeker, maar zonder directe contactgegevens. 

 Je geeft aan “zonder directe contactgegevens” maar dat is natuurlijk niet zo, want wie en hoe communiceer jij hier dan intern over?

 

Met “zonder directe contactgegevens” bedoel ik dat er geen extern nummer/ e-mailadres beschikbaar is die ik zo op voorhand aan jou kan doorgeven: ook niet als uitzondering. In mijn eerste reactie heb ik je gevraagd om je contactgegevens, deze heb je doorgegeven en heb ik op mijn beurt samen met jouw vraag doorgezet naar de betreffende afdeling. Dus je vraag, verzoek om contact met jou op te nemen of een akkoord voor het doorgeven van contactgegevens van deze afdeling ligt bij de juiste afdeling.

Ik verwacht aankomende week iemand te spreken die hier inhoudelijk over gaat en anders gooi ik dit draadje online...

Je topic staat al online en openbaar; ik snap deze opmerking niet zo goed.
Ik heb bij deze nogmaals een reminder/update gestuurd en hoop dat een collega van die afdeling kan voldoen aan jouw verwachting. Mocht ik zelf komende week geen update gehad hebben, dan zal ik kijken of er een ander pad te bewandelen is.


*en ik snap dat jij een wachttijd van een kleine 5 weken net zo bijzonder zult vinden.


@Shyrin_ is het overigens al bekend of dit kavel daadwerkelijk buiten gebruik is? Want 3x3 meter klinkt wel als een a20 of b20…

 

@Luuk B is het een betonnen huis zoals hieronder? (Misschien wat dikker, dunner, breder hoger of lager 😅)

 


dit is de oplossing :rofl:

 


Inderdaad zo'n bulldozer lijkt me wel wat.  :joy:
Met alle goede intenties van medewerkers ten spijt, na twee maanden nog geen enkele voortgang, een prima oplossing. Zeker te weten dat er dan ineens als donderslag bij heldere hemel binnen no-time WEL allerlei hooggeplaatste figuren van KPN ineens bereid zijn @Luuk B te spreken.  Of zelfs al hebben geprobeerd hem te spreken te krijgen. :joy:
Zou @Luuk B zich daarmee ook eens 2 maanden afzijdig kunnen houden. Kijken hoe dat verloopt?

Tjonge jonge zeg, hoe is het mogelijk dat een bedrijf als "KPN” waar “communicatie” toch een van hun core busines onderdelen van is, zelf zo slecht georganiseerd is dat men na twee maanden nog steeds niet de juiste afdeling / mensen te pakken kan krijgen om zo iets simpels geregeld te krijgen.

Dat het om een grote organisatie gaat, en om die reden moeilijk is uit te zoeken, geeft nog eens veel uitdrukkelijker aan hoe slecht de organisatie in elkaar zit. (Maar daar ben ik al lang van overtuigd).

In de hoogtijdagen van “Philips”, met "tig” verschillende gebouwen, machinefabrieken (waar o.a. de naverbranders van indertijd de F-16 straaljagers werden geproduceerd als “tegen-order” in de aankoop van die vliegtuigen), medische en consumenten onderdelen, en nog tig andere bedrijfsonderdelen (scholen, gezondheidszorg, huisvesting, sportverenigingen, theater), wat allemaal onder de vlag van Philips werd gedaan. Had je in no time via de interventie van een goedlopende telefooncentrale de juiste afdelingen en personen (of secretaressen ervan) te pakken.
Daar kon je bijna “op wachten” met één telefoongesprek.  Of anders werd je wel in pakweg 10 minuten terug gebeld met de juiste informatie en contactpersonen wie je dan wel moest hebben.


@Ik_Hussel nee, het is een baksteen opgetrokken huisje en een stalen deur. Het toeval wil dat er gister een medewerker van de gemeente bezig was bij een naast gelegen verdeelkastje. Hij gaf aan dat het KPN gebouwtje nooit gebruikt is en gaat worden. Oorspronkelijk bedoeld voor aanleg/verdeling glasvezel alleen ingehaald door de actuele situatie waarbij iedereen in de (nieuwbouw)wijk al glasvezel heeft via een andere route.

Deze gemeentemedewerker heeft ook zijn ingang bij KPN en gaat ook voor mij ook kijken wat hij kan doen.

@Shyrin_  ik snap dat mijn frustratie op jouw kan overkomen als een persoonlijke aanval. Dit is het zeker niet richting jou en ik waardeer de moeite die je neemt! Het is wel kritiek richting de organisatie KPN en helaas in dit geval ben jij hier het verlengde van en tot op heden de enige waar ik die frustratie kwijt kan. Want ook al kan jij er niks aan doen, ik hoop dat je met mij eens bent dat dit geen 2 maanden hoeft te duren.


Deze gemeentemedewerker heeft ook zijn ingang bij KPN en gaat ook voor mij ook kijken wat hij kan doen.

Fijn! :fingers_crossed_tone4:

Zoals je weet heb ik intern nagevraagd of we je hierin kunnen faciliteren. Aangezien dit geen reguliere vraag is duurt het allemaal (veel) langer dan gewenst. Vandaag heb ik een nieuwe reactie ontvangen van mijn collega.
je vraag is nog in behandeling: wanneer we hier nu een reactie op gaan krijgen, is nu afwachten.
Ik ga er niet vanuit dat dit op heel korte termijn komt: zodra ik meer weet, laat ik het je natuurlijk weten. Hoewel ik absoluut begrijp dat je liever gisteren dan vandaag een antwoord wilt hebben, kunnen we daar simpelweg nu niet aan voldoen. Er is voor zover mij bekend geen andere weg te bewandelen om antwoord te krijgen op je vraag, dus ik kan je ook geen alternatief geven. We zullen het af moeten wachten.