Best forum,
Voor familielid extra KPN wifiversterker geinstalleerd. Sinds installatie vallen zowel 2.4 GHZ als 5 GHZ signaal weg. Ik heb een graph van Acrylic, maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen.
Alvast bedankt voor feedback
Best forum,
Voor familielid extra KPN wifiversterker geinstalleerd. Sinds installatie vallen zowel 2.4 GHZ als 5 GHZ signaal weg. Ik heb een graph van Acrylic, maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen.
Alvast bedankt voor feedback
Alsnog de graph: bovenste lijn is de experia box, daaronder de 4 signalen van de 2 wifi versterkers
Beste Rutger,
Het klopt inderdaad dat er al WIFI versterker beneden stond, maar die was helaas niet goed aangesloten en daardoor kregen ze helemaal geen signaal. Ik heb nu zowel boven als beneden een wifi versterker bekabeld aangesloten. Het gaat om de oudere witte variant. Zoals je aan de grafiek kunt zien, is de Experiabox wifisignaal wel stabiel
Beste Rutger,
Het heeft even geduurd vanwege drukke werkzaamheden. Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen heeft de problemen opgelost. Bedankt!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.