Skip to main content

Ik zou zaterdag 28 mei gebeld worden door KPN, maar toen werd ik niet gebeld en heb ik zelf gebeld. Laura van de klantenservice had toen ineens geen tijd voor mij. Gelukkig wist een andere dame mij vriendelijk te woord te staan, maar een oplossing bleef uit. Woensdag 1 juni zou ik wederom door Laura om 20u gebeld worden met het antwoord op mijn vraag, echt het is nu 21.30u en ik ben nog steeds niet gebeld. Omdat het na 20u is, kan ik nu zelf geen contact opnemen. Erg slechte en onvriendelijke service en niet waarmaken van beloftes!

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @HesterV en welkom hier op ons forum :)

Dat is natuurlijk een uiterst teleurstellende gang van zaken en mag je best beter van ons verwachten. Voor wat het waard is, wil ik je namens KPN oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring. Is er inmiddels contact met jou opgenomen en heb je ook antwoord op je vraag? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan wil ik graag kijken of ik vanaf hier iets voor je kan betekenen, ik hoor het in dat geval graag!


Best JanZ, Inmiddels is er weer contact geweest, echter is het probleem nog niet opgelost. Ik zal nogmaals proberen contact te zoeken met de klantenservice.


Hoi @HesterV, hopelijk is het probleem inmiddels verholpen! Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan wil ik altijd voor je kijken of ik hierin iets voor je kan betekenen! 


Goedemorgen @HesterV, wat is op dit moment de status?


Het is inmiddels gelukt. Hartelijk dank voor de interesse.


Goedemorgen @HesterV , fijn om te lezen en bedankt voor het laten weten! Ik sluit dit topic nu maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten :)