Skip to main content

Ik krijg mijn snelheid niet van een gigabit  alleen als ik me gaming router achter kpn box met dmz maar dan krijg ik dubbel net dus 

En wat is het probleem van dubbel NAT?

Werkt u op een bekabelde verbinding? Niet via WiFi? Want ja... het WiFi van uw gaming router zal wel beter zijn dan dat van de KPN router.

Als u wel via WiFi werkt: kunt u die gaming router in accesspoint mode zetten?


Ja ., hij doet 2 dagen geen probleem dan krijg ik een melding dubbele nat op ps5 


En wifi valt weg 


Zou je dan eens precies kunnen uitleggen welke opstelling je hebt John? Er zit dus nog een aparte router tussen het modem van KPN en de PS5? Als je dat even schetst kan de Community even met je meedenken. 


Als ik me gaming router netuma r 3 pppoe instellingen doe dan krijg ik 1 gigabit niet en lampje van de glasvezel kasje is dan ook oranje en als ik box 14 van kpn dan is wel groen dus ik dacht dan zet ik me box 14 dmz mode voor netduma r3  maar dan doet hij wel 2 dagen goed dan krijg ik op ps5 dubbele nat maar ik heb nu beide router gereset kijken wat er gebeurt  haha moet iets proberen 


Dan gaat er ongetwijfeld iets mis in de communicatie tussen jouw router en de Box 14. Je kan eens een kijkje nemen in het topic: 

 

Misschien staan daar nog tips voor je tussen?