Skip to main content

Hallo,

Ik krijg mijn factuur nog steeds op een oud emailadres uit de hetnet- tijd. Het administratieve systeem van KNP negeert het emailadres van mijn KPN ID. Kan dit worden aangepast? Mij lukt het niet.

@PinksterKlaas  Dit kunt u zelf aanpassen als volgt;

Ga naar mijn KPN en klik rechts op "profiel". Hier ziet u dan waarschijnlijk bij de inlog gegevens uw "oude"mailadres staan. Als u daar op klikt kunt u een nieuw hoofdmailaccount aanmaken.


Hallo Hans,

Dank voor je reactie. Maar dat had ik al gecontroleerd; in de account staat het nieuwe (juiste) emailadres. De KPN administratie gebruikt desondanks voor mijn facturering een oud emailadres uit de tijd dat ik HetNet als provider had, dat is overgenomen door KPN. Ik denk dat iemand van KPN handmatig iets moet aanpassen, zoiets lees ik bij anderen met hetzelfde probleem. Alleen kom ik er niet achter hoe ik met iemand van KNP rechtstreeks kan benaderen.    


Goedemiddag @PinksterKlaas, ergens in onze administratie blijft dus het oude e-mailadres "hangen". Dit kan ik voor je rechtzetten, als jij jouw profiel invult en mij een seintje geeft. 

Voor de toekomst: Onze klantenservice is te bereiken via het gratis nummer 0800-0402. 


Hallo Jeroen,

Ik heb mijn profiel ingevuld. Overigens belde ik vanochtend met de Klantenservice en die konden het niet oplossen