Skip to main content

Ik zou vanaf vandaag, 3 januari,  mijn glasvezel verbinding moeten kunnen gaan gebruiken.

Vanuit de app de status gevolgd, status groen, we kunnen dingen gaan aansluiten. Op de NT alleen powerlampje en de flow via de app resulteert in inplannen van een monteur.

Later check ik online de status en daar staat dat ik eerst een SMS had moeten ontvangen. Dus ik besluit de helpdesk te bellen met de vraag of die SMS nog gaat komen vandaag.
De helpdesk zegt, dat de datum 7 januari is, dat er dan een monteur komt, alles komt goed.

Ik zeg dat het 3 januari moet zijn en of ik nog een SMS kan verwachten vandaag. Nee meneer alles komt goed. 

Ik heb ook geen bevestiging van de monteursafspraak gekregen per email. Nee meneer, ik zie hier staan. Alles komt goed.

Dus kan iemand mij vertellen of ik vandaag nog iets kan verwachten. Is er echt iets niet goed aan de glasverbinding mijn huis in? De kabel was deels afgemonteerd in de meterkast sinds oplevering in 2013…

Alvast dank!

Net SMS gehad dat de verbinding geactiveerd zou zijn, maar nog steeds geen glas lampje.

Ook SMS/Mail en bericht in de KPN app gehad over de monteur. Het lijkt er dus op dat het afwachten wordt tot 7 januari.

Ik ben afgelopen maand met met mobiel en nu glasvezel overgestapt naar KPN. Van deze twee diensten is de score nu 0 uit 2 wat betreft probleemloze start. Mobiel zat ik 24 uur zonder bereikbaar te zijn op mijn nummer, wachtend op een andere simkaart. 

Hoi ​@vdPerik  .

Dank voor je bericht en je geduld tot nu toe. Het is natuurlijk ontzettend frustrerend dat de start van je glasvezelverbinding niet vlekkeloos verloopt, zeker na je ervaring met mobiel.

Goed om te horen dat je inmiddels een SMS hebt ontvangen over de monteur en activatie. Het lijkt er inderdaad op dat 7 januari het moment wordt waarop alles afgerond wordt. Mocht het op die dag toch niet lukken of er nog steeds problemen zijn, laat het ons dan alsjeblieft weten. We willen ervoor zorgen dat alles zo snel mogelijk naar behoren werkt.

Hopelijk werkt het straks allemaal perfect en kun je volop genieten van je glasvezelverbinding. Als je nog vragen hebt of iets niet duidelijk is, horen we het graag!

Reageer