Skip to main content

Ik ben onlangs overgegaan van Telfort naar kpn. Ik heb nog een experia box V8. Het laden van websites en apps en verschrikkelijk geworden. Duurt wel tot 10 seconden voordat er iets geladen wordt. Experia box en WiFi router die er achter hangt meerdere keren gereset. Geen resultaat. Ook via de kpn app de WiFi wijzer doorlopen. Zou een ander kanaal hebben gekozen. Geen verschil. Hoe kan dit ineens optreden en nog belangrijker hoe wordt het opgelost.

Hoi @Meijdev! Welkom op ons forum.

Heel goed dat je de Wifi Manager al gevonden had. Hiermee kunnen we de wifi verbinding namelijk goed analyseren en worden er automatisch verbeteringen toegepast. Het kanaal is bij jou gewijzigd door de Wifi Manager, maar dat heeft geen verschil gegeven. Ik raad altijd aan om de Wifi Manager twee keer achter elkaar te doorlopen. De eerste keer worden verbeteringen toegepast.  Als je daarna gelijk nog een keer een meting doet, kun je ook zien of de verbeteringen effect hebben gehad. Zo niet, dan komt de Wifi Manager met een nieuwe oplossing! 

Verder hebben we een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn. Wil je dan ook jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, naam en klantnummer? Dan kan ik je abonnementsgegevens er even bij pakken. 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een oplossing hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust! 


Reageer