Skip to main content

Normaal heb ik 10 mb per seconden wat al best sloom is er is maar 16 mb op mijn address mogelijk en ik moet nog Lang wachten voor glasvezel  maar nu krijg ik opeens de laatste weken 0.5 mb per seconden ik vind dit vervelend kan nog geen eens een potje gamen zonder dat ik 120 ms krijg iemand een oplossing ?

@Tjomme Welkom op het forum. Maak je gebruik van een bekabelde verbinding of gebruik je je internet draadloos? En zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen.  


Ik krijg nu weer het normale aantal mb maar ms blijf hoog in games 


@Tjomme Goed om te horen dat de snelheid weer is zoals hij voorheen was. Wat betreft de ping is het erg lastig om hier iets van te zeggen, hierin zitten zoveel variabelen dat het voor mij eigenlijk niet te bepalen is waar dit aan kan liggen. Is het apparaat waarop je de games speelt wel bekabeld aangesloten? 


Ik speel call of duty op mijn iPad en mijn Ping vliegt vaak van 49 naar 100 en dat de hele tijd maar zijn er ook kabels voor de iPad ?


@Tjomme Helaas is er geen mogelijkheid om een iPad bekabeld aan te sluiten. Dus dan ben ik bang dat ik je in dit geval voor wat betreft de ping helaas niet verder kan helpen.