Skip to main content

Van het glasvezel modem knipperen de drie lampjes zeer snel. Geen indernet. Wat  kan de oorzaak zijn?

Lampjes op glasvezelmodem knipperen zeer snel geen indernet. Wat is daar aan te doen.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Omdat hij de verbinding niet kan inladen.

Gaat het om een koper of glasvezelverbinding?

Indien glasvezel, welke lampjes branden er wel en niet op de glasvezelaansluiting?


Het glasvezel  verbinding een alle drie de lampje op het glasvezel kasje knipperen zeer snel.


Alle 3e? Ook de bovenste knippert?

Toevallig zo'n type?

 


Hi @Kees70! Vervelend dat je geen internet hebt. Ik zie dat je goed geholpen wordt door @DennisA78🙂

Wil je naast het beantwoorden van die vragen ondertussen ook je profiel invullen? Dan kan ik als het nodig is aansturing voor je doen. 


Klopt dat is het juiste kasje ook het bovenste lampje knippert erg snel.


Klopt dat is het juiste kasje ook het bovenste lampje knippert erg snel.

 

Dan  en ik bang dat dat kastje stuk is. Bovenste lampje hoort constant te branden. De andere 2 mogen knipperen.


Bedankt voor je reactie, nu nog de monteur hier zien te krijgen zou tussen 8 en 12 uur hier zijn maar nog niets gehoort of gezien. 

 


Bedankt voor je reactie, nu nog de monteur hier zien te krijgen zou tussen 8 en 12 uur hier zijn maar nog niets gehoort of gezien. 

 

 

Dan gaat er iets niet goed. Wellicht kan @Bram_ even kijken hoe en wat.


@Kees70 ik zie dat de monteur uit de planning is gehaald. Zal ik deze het eerstvolgende beschikbare moment weer inplannen?

Als er tijden zijn waarop het niet uitkomt kan je het beste 0800-0402 bellen. Dan kan de medewerker met je overleggen welk tijdstip het beste uitkomt. 


Bedankt voor je snelle reactie graag  het eerst volgende beschikbare moment inplannen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten Kees


@Kees70 ik heb de monteur voor je ingepland. Ik heb niet direct gevonden waarom de monteur is geannuleerd. Dit kan variëren van een lekke band tot uitval door ziekte. Excuus dat dit niet goed is doorgegeven.

Laat je hier weten of de monteur het op heeft kunnen lossen?


Storing is verholpen glasvezelkastje is vervangen alles werkt weer goed. Nog bedankt voor de goede support.


Super! Ik laat 't nog even aan Bram weten 🙂. Fijne avond, @Kees70!