Skip to main content

Ik ga mijn apparaten (Fritz!Box modem en TV-Box) zelf aansluiten (dus geen monteur). Deze artikelen heb ik vandaag ontvangen, maar er zat geen glasvezelkastje bij (voor een TK01 aansluitpunt). De komende week komt er nog wel een monteur van KPN Netwerk om te controleren of het activeren van de verbinding goed verlopen is.
Ik zie in dit forum een aantal threads waarbij van alles misgaat/is gegaan met de (tijdige) levering van het glasvezelkastje. Wordt dat apart verzonden of mag ik er gemakshalve vanuit gaan dat men vergeten is om dat in te pakken met het modem en de TV-Box? In de bestelstatus in de KPN-app is informatie over (de levering van) het glasvezelkastje niets te vinden. 

Bent u nieuwe klant of heeft u uw abonnement verlengd/aangepast? 


Ik heb al wel een tijdje een KPN mobiel abonnement, maar internet en tv bij KPN is nieuw.


Hi @General.Pryde, als nieuwe klant voor internet krijg je normaal gesproken alles in één keer geleverd. Als ik jou was zou ik morgen even contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402. Zij kunnen dit voor je nakijken. 


@General.Pryde Ik kreeg toen ook alleen modem+ontvanger en op de dag voor de activering kreeg ik een rare SMS om serienummer van het glasvezelkastje door te geven. Ik belde naar klanten service en het wordt een monteur geregeld, hij  bracht ook het glasvezelkastje mee.


Hi @General.Pryde, als nieuwe klant voor internet krijg je normaal gesproken alles in één keer geleverd. Als ik jou was zou ik morgen even contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402. Zij kunnen dit voor je nakijken. 

Ga ik doen. Hartelijk dank voor de reactie 😊


Welk type Fritzbox heeft u gekregen? 


De 7590AX


Reageer