Skip to main content

Gisteren 4-1-2023 een verkoper van kpn aan de deur.

Uiteraard weer rond etenstijd in het donker zodat ik ook niet kon zien wie er aan de deur staat.

 

Ik vertelde gelijk dat ik niets aan de deur koop en toen begon het praatje.

Ik kom niet om iets te verkopen maar te vragen of u tevreden bent over de aanleg van kpn naar u huis. Want ik ben vertegenwoordiger voor deze wijk. (zeer misleidend)

 

Knap want een kabel van de stoep naar mijn huis is er niet (nooit toestemming voor gegeven) en ze hebben dit ook nooit uitgevoerd.

Dus dit is al de eerste leugen.

 

Weet u waarom wij hier glasvezel aanleggen toen in delta noemde.

Hij beweerde dat ze het aanleggen omdat mensen slechte ervaring hebben met delta in Zeeland, Laat mij niet lachen. KPN doet dit natuurlijk niet om geld te verdienen als bedrijf 🤣

 

Toen ik vertelde geen contract te willen beweerde hij dat ik nergens aan vast zou zitten, maar dit bleek later ineens 12 maanden te zijn, klinkt natuurlijk beter dan 1 jaar 🙂.

Ook weer gelogen dus.

 

Ook beweerde hij dat glasvezel over 2 jaar verplicht was, hahaha, wat denk je zelf.

Er zijn nog wel meer mogelijkheden dan glasvezel en niemand kan mij in mijn eigen huis iets verplichten.

 

En de druppel was dat hij beweerde dat ik een afspraak had eind januari voor aanleg in huis terwijl dit ook niet waar is. Heb eerder al gemeld dat ik geen glasvezel hoef en verder nooit een afspraak gehad via mail of post etc.

 

Kortom ze proberen veel druk te zetten zodat je maar tekent op een ipad zonder duidelijk de voorwaarden te krijgen. Als kpn zo nodig iets wil aanbieden dan doen ze dit maar schriftelijk of beter helemaal niet want ik heb er niet om gevraagd. En ben jullie nu wel zat, delta trouwens ook.

 

Kunnen jullie mij op een lijst zetten zodat ik niet meer lastig gevallen wordt door deze guerrilla marketing, niet schriftelijk en al helemaal niet aan de deur.

Jullie slagen er zo goed in om potentiële klanten af te schrikken 😂

 

Hele gemene manier van klantenwerving, gelukkig trap ik niet in deze gladde praatjes maar voor de oudere mensen zeer kwalijk dat KPN dit toe laat.

 

Hoi @HoefGeenKPN

Ik begrijp dat je geen behoefte hebt aan glasvezel via ons of wie dan ook. Alleen wordt je er toch steeds op aangesproken. Dit kan je natuurlijk gewoon weigeren. 

Ik snap ook dat het niet fijn dat er dingen verteld worden die niet kloppen. Wil je dan toch aanraden om niet het gesprek aan te gaan. En het te negeren. 

 

Mocht ik toch nog eens kunnen helpen met vragen over of aan KPN. Laat het dan vooral weten.