Skip to main content

Goedemiddag,

 

Wanneer ik op de site een abbonnement af zou willen sluiten dat maandelijks opzegbaar is kan dit voor €50,50 per maand. Maar nadat ik mijn adres heb ingevuld is dit opeens niet meer mogelijk.. Wat is hiervan de reden?

Waarschijnlijk omdat het rekenwijze waarop KPN deze producten aanbiedt volstrekt ondoorzichtig is. 

Zoals het er staat en je bent een nieuwe klant dan kost een abonnement de eerste maanden 35 Euro en na 6 maanden 42,50 Euro als je voor het eerste jaar een jaarcontract afneemt dat daarna een maancontract wordt. Wil niet eerst een jaarcontract dan moet je zo lang je abbonnee bent jaarlijks 36 Euro meer betalen. 

Voor mij is zo iets een eerste signaal om toch maar ergens anders te gaan kijken. Waarschijnlijk ben jij dus de eerste die hiervan gebruik wilt maken. 


Hi @Fauve, van harte welkom op ons forum!

Je hoort tijdens het bestellen van je pakket inderdaad te kunnen kiezen tussen een jaarabonnement of maandelijks opzegbaar. Ik begrijp dat dat niet lukte, dat is gek. We hebben hier niet meer signalen over gezien, waardoor ik niet meteen kan aanwijzen wat de reden hiervan is. Wel een kleine kanttekening daarbij; Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is CorL, net als jij, een klant en forumgebruiker van/bij ons. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen en geen telefonisch contact opnemen.

Daarmee wil ik zeggen, meestal zijn de vraagstukken op het forum meer algemeen of van technische aard. Als het zoals nu specifiek om je pakket gaat, kan je ook gerust bellen of chatten met onze klantenservice. Mijn collega's daar kijken dan direct met je mee en helpen je verder. Direct contact is vaak makkelijker als het om je pakket gaat. Laat het gerust weten als je vragen hebt.


Als je het huisnummer van de buren invult, heb je dan wel de mogelijkheid om maandelijks opzegbaar te selecteren? 


Goedemiddag,

 

Wanneer ik op de site een abbonnement af zou willen sluiten dat maandelijks opzegbaar is kan dit voor €50,50 per maand. Maar nadat ik mijn adres heb ingevuld is dit opeens niet meer mogelijk.. Wat is hiervan de reden?

€50,50?  Wat krijg je daar dan voor?