Skip to main content

Beste,

Op 09-11 hebben wij een mail van uw campageteam ontvangen dat de internetsnelheid wordt verhoogd naar 100Mbit/s, en dat wij binnen 7 dagen een bevestigingsmail ontvangen.

Tot op heden hebben wij geen bevestigingsmail ontvangen en is ook de internetsnelheid geen 100Mbit/s

 

Graag zou ik vernemen wanneer e.e.a nu echt ingaat.

m.vr.gr.

Gerwin Potgieter

Hallo @Gerwin P ,

Gaat het om zo'n actie? dan moet je die via Mijn KPN nog wel zelf tijdig activeren. 

 


Welkom op het forum @Gerwin P. Is het inderdaad zo'n mail als Noordzee al noemt? Zo ja, heb je het aan kunnen zetten via MijnKPN?

Als het een andere mail was, zou je dan een screenshot kunnen maken van de bewuste mail en die hier met ons delen? Let er daarbij wel op dat je jouw adres-/privégegevens verbergt, i.v.m. privacy.


Hallo @Gerwin P ,

Gaat het om zo'n actie? dan moet je die via Mijn KPN nog wel zelf tijdig activeren. 

 

@Gerwin P 

Is het alsnog gelukt via MijnKPN? 


Beste,

hieronder een overzicht van mijn producten en een speedtest

Dus is het gelukt . Nee

 

 

met vriendelijke groet,

Gerwin Potgieter


Misschien is er pairbonding nodig om de hogere snelheid te realiseren. Voor de duidelijkheid: u heeft geen glasvezel? 

Wat zegt deze website over uw verbinding? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/


Kan je jouw forumprofiel dan volledig invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt @Gerwin P? Dan kunnen wij er ook een blik voor je op werpen. 

Het kan zijn dat op jouw thuisadres niet meer mogelijk is dan wat je nu haalt, maar dat is met de informatie die we nu hebben niet met zekerheid te zeggen. De link die Nick noemt kan dat ook aangeven.