Skip to main content

Hallo,

Ik heb het wachtwoord van mijn draadloos internet gewijzigd. Nu krijg ik de mededeling” Fout Wi-Fi verbinding” Hoe krijg ik alles weer aan de praat. Ik heb een Experia box v8 en een repeater.

Alvast bedankt.

Gerrud

*admin: titel aangepast voor de vindbaarheid

 

Hi @Gerrud W! Welkom hier op ons KPN Forum. Excuses voor de late reactie. Momenteel is het hier erg druk. 
Hoe heb je je wifi wachtwoord gewijzigd en merk en type repeater heb je aangesloten op de v8? 
 


Hallo,

Ik heb het wachtwoord gewijzigd via Mijn KPN. De repeater is Qualcomm Atheros AR5B125.

Ik kan mijn apparaten nog steeds niet verbinden via de repeater.


Bedankt voor je snelle reactie, Gerrud. Als ik het goed begrijp, kun je wel verbinden met de wifi van de Experiabox, maar zodra je in het wifigebied komt van de Qualcomm repeater, dan krijg je een foutmelding en ben je niet meer verbonden. 
Heeft de repeater de gegevens overgenomen van de Experiabox? Oftewel, zendt de repeater de nieuwe wifi-naam uit?

 


Hij zendt dezelfde naam uit als vóór de wijziging van het wachtwoord. Vervolgens heb ik de repeater weer gesynchroniseerd via de wps knop op het modem en de repeater. Zou dus weer okay moeten zijn evenals bij het begin. De repeater accepteert het nieuwe wachtwoord niet. Ik begrijp het niet helemaal meer.


Excuses @Gerrud W! Ik zie dat ik niet meer gereageerd heb. Wat balen dat de repeater niet lijkt te synchroniseren. Kun je de repeater eens helemaal resetten en vervolgens met de wps-knop weer synchroniseren? Als dit niet werkt, dan hoop ik dat iemand hier op het Forum meer bekend is met de repeater dan ik. 
Wie weet heeft iemand hier nog de gouden tip! 

 

 


Reageer