Skip to main content

Telkens melding op samsung telefoon.  Apple iPhone. Laptop..

CONTREER JE INTERNET VERBINDING . KAN GEEN VERBINDING MAKEN .... ENZ....ENZ.…

Admin: screenshot verwijderd ivm privacy

Het lijkt er op dat je internet er uit ligt. Welke lampjes branden er op het modem? En heb je deze ook al even herstart? 


Het gebeurt op alle samsung, apple telefoons . Tablet , laptop . Er word wel weer verbinding gemaakt maar het valt telken uit . Een foto album maken op de laptop . Bij de hema . Heb je 4 pagina's gemaakt . Dan valt internet uit . En dan word er weer verbinding gemaakt . Maar je bent wel je werk kwijt . Want je heb onderbreking van je internet gehad . Het is nier dat ik geen internet heb maar het valt teljens uit . En dat is sinds de laatste update van kpn .


 


Hoi @Rein02 . Is je verbinding nog steeds zo instabiel?


 


Wat heb je precies in gebruik om met wifi te verbinden? Alleen een box12? Of ook wifi versterkers?


Als u eens antwoord geeft op de vragen van Erwin lukt het hem misschien om u verder te helpen;

Het lijkt er op dat je internet er uit ligt. Welke lampjes branden er op het modem? En heb je deze ook al even herstart? 

Hoi @Rein02 . Is je verbinding nog steeds zo instabiel?

Wat heb je precies in gebruik om met wifi te verbinden? Alleen een box12? Of ook wifi versterkers?


Mijn internet ligt er niet uit !!!!!!!

Mijn wifi verbinding constant onderbroken .

Opstarten, stekker uit ,enzovoort allemaal gedaan . Als je op de laptop bezig bent . Nij de Hema een foto album maken.  Ben je bij pagina 4 , wifi valt weg , en gaat opnieuw verbinding maken.  Maar je bent wel je werk kwijt . Wifi  onderbreking heb ik op samsung tablet ,samsung telefoon,  Apple iPhone,  medio laptop . 

Dat is het probleem constant wifi uitvallen, en weer verbinding maken. 

Rein


Heb je de wifi manager al eens geprobeerd, @Rein02 ? 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

 


Einde van de week antwoord . Dit in verband met werk enz.  


We zijn aan de slag gegaan ... ik heb een  100 / 10 mbits abonnement. Eerste afbeelding is voor en na dat de wifi manager,  mijn router zelf had gereset.  Opvallend snelheid is LAGER . Volgens de uitleg de super punten gereset . Dab is de snelheid beter . Maar ik vind het nog steeds HEEL LAAG  . Bij een 100 mbits abonnement. Terwijl er

 maar ÉÉN apparaat gebruik maakt van de wifi.  Mijn telefoon want verder is er niemand thuis .

Dus al er nog meer suggesties zijn graag . Want 53 van de 100 is net aan 50 % .

Rein